Ärevuse kontrolli alla saamine võib aidata teil endist

Millist Filmi Näha?
 
Esitage taskuhäälingusaate jagu Mängimine

Täna istume treener Annaga maha ja käsitööna valmistame selle podcast-episoodi, mis on lõplik juhend ärevuse lahendamiseks pärast lahkuminekut.



  • Räägime sellest, kuidas teie ärevus kontrolli alla saada.
  • Miks on nii oluline see kontrolli alla saada
  • Kuidas

Hüppame otse sisse.

Kuidas pärast murdumist oma ärevusega toime tulla







Anna:
Jah. Jah, ma arvan, et see on tõesti suurepärane. See kehtib minu arvates põhimõtteliselt kõigi meie Facebooki grupis.

Chris:
Jah. Seal on palju ärevust. Oleme märganud, et on palju kliente, kellega tegeleme. Anna, nagu alati, tuli valmis. Püüdsin tulla ettevalmistatuna, kuid ta oli nagu Jah, hästi

Anna:
Ka sina tulid valmis.

Chris:
Mul oli üks asi.





Anna:
Teie asi oli siiski kuld.

Chris:
See oli päris huvitav. Aga siis sina-

Anna:
Peaksite sellest rääkima.

Chris:
Sellest räägime teaduse rubriigis. Rääkides teaduse jaotisest, jagame selle episoodi kolme ossa. Eks?

Anna:
Ja ja.

Chris:
Teadus ja siis veel

Anna:
Tunded ja siis mida teha.

Chris:
Tunded ja siis mida teha.

Anna:
Jah.

Chris:
See on suurepärane viis. Mul on nii hea meel, et mul on siin minu partner. Kuna ma sõna otseses mõttes tühjendasin, olin nagu: okei, pärast teadust, mis saab pärast teadust? Ma juba unustasin. Nii hea, et olete siin mind päästmas.

Anna:
Noh, me teeme suurepärase meeskonna, nii et ma olen põnevil.

Chris:
Me teeme. Me teeme. Hea küll, nii et teadus.

Anna:
Teadus.

Chris:
Ärevusest.

Millised on teie võimalused endist poiss-sõpra tagasi saada?

Anna:
Jumal küll.

Chris:
Lähme.

Anna:
Noh, olgu, sa rääkisid mulle enne, kui me selle draamakolmnurga kallale asusime. Ma tahan sellest kõigest kuulda. Räägi mulle rohkem.

Chris:
Jah. Nii et mu naine oli tegelikult ... Ta saatis selle mulle ja ütles: Hei, võib-olla saate seda kasutada. Või muidugi, ma ütlesin: Oh, mis see on? Ta ütles: ma ei tea, see kõlab lihtsalt lahedalt. Enne kui me seda osa tegime, olin nagu: Oh, ma õpin seda õppima. Niisiis, veetsin umbes 30 minutit YouTube'i videote vaatamiseks ja nende lugemiseks. Seda nimetatakse Karpmani draama kolmnurgaks.

Anna:
Nagu Cartman South Parkist?

Chris:
Ei, Karp, nagu Karp.

Anna:
Ma tegin nalja.

Chris:
Ja ja. Noh, ma tõesti armastan South Parki.

Anna:
Ma teen.

Chris:
Eriti maailmasõja käsitööosa.

Anna:
Jah. Jumal küll.

Chris:
See oli tol päeval moos. Nüüd pole ma seda juba ammu vaadanud. Olgu, me läheme teemast välja.

Anna:
Alati läheme teemast välja.

Chris:
Okei. Niisiis, Karpmani draamakolmnurk või nagu teised inimesed seda hellitavalt on nimetanud - terrori kolmnurk, on põhimõtteliselt see rollide kolmnurk, kuhu võid sattuda lõksus ega suuda välja tulla. Sageli võivad need olla teatud rollid, mille te suhtes võtate. Seal on kolme tüüpi rolle. Seal on ohver, seda tüüpi inimene ütleb: Oh, minuga juhtub kogu aeg kõik halb. Nad mängivad sageli ohvrit. Seal on päästja, seda tüüpi inimene tuleb ohvri juurde ja ütleb: Oh, ma lahendan teie probleemid. Ja siis on tagakiusaja, kelleks on keegi, kes süüdistab teisi inimesi kõigis nende probleemides, selle asemel, et endale mingit süüks panna.

Chris:
Mida nad on avastanud, on see, et inimestel, kes on väga ärevad või isegi mõnikord väga depressiivsed, näivad selles kolmnurgas need rollid olevat, nad ei suuda sellest põgeneda. Näiteks on päästja tõesti tavaline asi, millele minu arvates võivad paljud meie Facebooki grupi inimesed kaasa tunda. Sageli nad mõtlevad või käivad poisiga kohtumas ja istuvad seal ning mõtlevad: 'Ma võin olla nende probleemide lahendaja. Ma saan selle parandada. Ma arvan, et mul on natuke seda ja see on ilmselt ... Teil on kindlasti seda natuke, sest vaadake meie töökohti. Püüame parandada purunenud suhteid. Oleme päästjad. Kuid lõpuks juhtub see, et kui olete liiga suur päästja, ei taha te kunagi teise inimese probleeme lahendada. Otsite alati rohkem probleeme, mida lahendada. Ja tegelikult peaks teie ülesanne olema anda teistele inimestele võimalus aidata neil oma probleemide lahendamisel õppida.

Chris:
See, mis lõpuks juhtub, on mõnikord, ma vaatasin vist seda videot sellest tüübist, kes seda seletas. Ja ta ütles, et tal on coaching klient ja coaching klient kutsus ta ühel päeval üles ja ütles, et ma ei tea, kas meil on millestki rääkida. Niisiis, läksin välja ja lõin endale probleemi, et meil oleks millestki rääkida. Mis on omapärane asi. Kuid tema meelest oli see nagu hästi, ma ei taha ilmaasjata raha kulutada, seega lõin selle probleemi. Ta oli ohver ja leidis viisi, kuidas ennast taas ohvrirolli panna. Niisiis, võite pidevalt lõksu jääda ja see töötab kõigi kolme rolli puhul. Ma ei tea, kuidas see ärevuse kohta kehtib, mulle tundus see lihtsalt põnev.

Anna:
Ma arvan, et see mängib seda jälitaja ja jooksja ideed. Kui paneme need kolmnurga osad… jälitajaks on ärev kinnitusstiil. Ja siis on jooksjaks vältivad kiindumusstiilid, neid on kaks, kartlikud ja tõrjuvad. Vallandamine on palju haruldasem, kartlik on palju tavalisem. Olen endine-

Chris:
Jah, me teame kõike kartlikust.

Anna:
Jah. Olen endine. See on omamoodi lõbus.

Chris:
Miks me ei kindlusta kuidagi hirmu vältivate kiindumustiilide ja tagasilükkavate vältivate kiindumusstiilide vahelist erinevust.

Anna:
Okei. ERP eesmärgil, kuna nomenklatuur varieerub väljaspool meie gruppi ja erinevate ekspertide vahel. Hästi? Kuid ERP mõistes on kartlik vaid teie aiasortidest hoiduja. Pühendumusfoobid, inimesed, kes tõmbuvad üsna kergesti tagasi, neil on ka ärevad kalduvused. Okei? Kuid vallandav vältija ... Noh, kardavad ihkavad ka emotsionaalset lähedust, kuid kardavad, seega kardavad, kellega romantiliselt suhelda. Hästi? Neil on sageli selline uskumus, et ma ajan asjad lõpuks sassi, nii et peaksin ilmselt selle inimese eemale tõrjuma. See on lühidalt kartlik vältiv.

Anna:
Eristav on inimene, kes väldib aktiivselt emotsionaalset lähedust. Mis juhtub, on see, et nad tunduvad väljastpoolt väga ühendatud ja suurepäraste kuulajatena, kuid kui tegemist on nende endi vajadustega või lähedaste emotsionaalsete kiindumuste kujundamisega, väldivad nad neid aktiivselt. Endise vallandava vältijana satuksin selleni, et lähen inimestele tõesti lähedale ja siis mingil hetkel lihtsalt lükkan nad eemale ja sulgen täielikult. Ja see oleks kohene ja ootamatu ning võtaks igavesti. See kestaks tõesti kaua. Et minuga läbi saada, ei tahaks. See oleks lihtsalt nagu kinnine raamat. Aga mul on palju sõpru. Selles on kaks erinevust.

Millised on teie võimalused endist poiss-sõpra tagasi saada?

Chris:
Okei. Mis on kõige tõenäolisem? Mis puudutab ärevust.

Anna:
[kuuldamatu 00:06:52]. Jah. Noh, ärevus on jälitaja. Nii et need on inimesed, kes vajavad peaaegu pidevat valideerimist. Nende armukeeled kipuvad olema kinnitus- või füüsilise puudutuse sõnad. Kõik, mis ... või kingitused. Kõik, mis neile kinnitab või kinnitab, et neid armastatakse ja nad aktsepteeritakse. Ja nad vajavad seda pidevalt. Nad kipuvad ka üle mõtlema. Draamatsüklist rääkides rääkis see üks teie mainitud naine, kes selle draama lõi.

Chris:
Ohver, eks.

Anna:
Ohver. Ma arvan, et paljud ärevad inimesed mängivad ohvrit. Nad küsivad, miks mina? Miks see juhtub? Mul oli täna juhendaja klient, kes oli selgelt ärevil. Ma ei ole terapeut, eks? Ma ei ole vaimse tervise spetsialist, vaid lihtsalt treener. Kuid oli selge, et ta oli ärevil, sest ta ütles sõna otseses mõttes: ma mõtlen üle. Ja selle üle mõtlemisega juhtub see, et ta tõlgendas täiesti valesti kõike, mida ta endine tegi, ja ütles läbi selle, et ta ei meeldi mulle. Ta ei teadnud üldse, et tema käitumine on tingitud sellest, et olukord, kuhu nad sattusid, oli väga ebamugav. Ta ei tutvustanud teda asjakohaselt teistele inimestele. Niisiis, ta oli omamoodi üksi. Niisiis, ta tõmbub tagasi ja lihtsalt vaikib. Ja ta arvas, et ta lihtsalt vältis teda ja ei meeldinud talle üldse. Ja ta lõi selle loo oma peas.

Chris:
Jah.

Anna:
Jah.

Chris:
Noh, see näib olevat selline levinud teema, mida märkate ärevate kiindumusega inimeste seas, kas neil on need lood, mida nad loovad oma peas. Peaaegu nagu nende endi väike reaalsus. Kui tegelikkus ise on natuke teistsugune. Olen seda märganud palju nii oma isiklikus elus inimestega rääkides kui ka inimesi juhendades või inimesi Facebooki grupis jälgides. Paljudel juhtudel on neil selline ohvri mentaliteet, kuid ma pole kindel, kas see aitab kaasa teaduse asjadele, mida kõik teie tehtud uuringud tulevad

Anna:
Noh, ma mõtlen, et ma arvan, et üks uurimustest, mida ma lugesin, oli paar, mida ma siin üles näitan. Üks vaatas hiljuti suhetest väljas olevate inimeste ajuuuringuid. See näitas, et sotsiaalne valu, teisisõnu emotsionaalne valu mingisuguse lagunemise või tagasilükkamise korral, ja füüsiline valu, jagavad täpselt samu närviteid. Ühes uuringus nägid nad, et hiljuti lahku läinud inimestel, olenemata sellest, kas nad tahtsid lahkuminekut, tahtsid nad oma ajusid skaneerida, kui nad vaatasid oma endiste pilte ja mõtlesid lahususe enda peale. Kui nad fotosid vahtisid, arvate ära, mis juhtus? Füüsilise valuga seotud ajuosa süttis. See aga tekitas sotsiaalse tagasilükkamise tunde. See aktiveerib ajupiirkondi, mis on seotud sõna otseses mõttes füüsilise valuga, mida teiste emotsioonide närvipildistamise uuringute käigus aktiveeritakse harva. Nii et see on tõesti huvitav, eks?

Chris:
See on tõesti huvitav.

Anna:
Kujutage ette, et vaatate ... Ilmselt pilti asjadest, mis neid rõõmustavad -

Chris:
Sotsiaalmeedia, eks.

Anna:
Jaa, muidugi? Kuid see põhjustab teravat valu, nii et näeme, miks see sellist ärevust tekitab. See väidab, et sotsiaalne kaotus esindab sõna otseses mõttes minu arvates erinevat emotsionaalset kogemust, mis on valuga ainulaadselt seotud. Aju, nagu me teame, ihkab armastust. Armunud olemine võtab erinevate õnnelike hormoonide, nagu dopamiin ja oksütotsiin, kaane pealt ning tekitab üliõnnelikke tundeid. Kui meie endine meid lahkub, sukeldub nende heade hormoonide pakkumine ja aju vabastab stressihormoone, näiteks

Chris:
Kortisool, eks.

Anna:
Ja epinefriin.

Chris:
Jah.

Anna:
Nende hormoonide puhul on suurepärane see, et stressirohketel aegadel võimaldab see reageerida ohtudele kiiresti ja tõhusalt. Kuid pikaajalise stressi, näiteks südamevalu osas, need stressihormoonid sõna otseses mõttes kogunevad ja tekitavad probleeme. Mis juhtub ajus? Loodan, et te ei pahanda, et ma natuke rohkem välja noppin.

Chris:
Ei, nohu välja.

Anna:
Okei.

Chris:
Teie ja minu meelest on see kraam põnev, kuid kõik teised tahavad kuulda tundeid. Aga lähme lihtsalt minema.

Anna:
Nad on nagu Anna, vait.

Chris:
Lähme jäneseaugust alla.

Millised on teie võimalused endist poiss-sõpra tagasi saada?

Anna:
Okei. Lähme jäneseaugust alla, eks? Siin on sõna otseses mõttes purunemise füüsilised sümptomid ja kuidas see juhtub. Hästi? Ajus on liiga palju kortisooli, nii et pikaajaline stress on meil kortisooli kogunenud. Ajus on liiga palju kortisooli, mida see teeb? See saadab verd peamistesse lihasgruppidesse. Mis siis juhtub? Meie lihased pingestuvad ja oleme valmis reageerima ohule, näiteks võitlusele või põgenemisele. Kuid ilma reaalse füüsilise reageerimisvajaduseta eeldan, et te sõna otseses mõttes ei võitle oma endise vastu, näiteks lööte talle näkku.

Chris:
Eks loodame. Meil on suuremaid probleeme praadimiseks.

Anna:
Ma mõtlen ausalt, et kui te seda kuulate, siis läksite lihtsalt lahku ja tahate seda teha, siis ärge tehke seda. Sest see paneb sind vangi. Ja see ei saa endist tagasi. Igatahes pole lihastel võimalust oma energiat kulutada. Mis siis juhtub? Lihased paisuvad ja see tekitab peavalu, kaela kangestumist ja seda kohutavat tunnet, kuidas teie rinnus pigistatakse. Olen kindel, et kui mäletate mõnda südamevalu, tundub, et teie rindkere sõna otseses mõttes haarab endasse.

Chris:
Jah.

Anna:
Jah.

Chris:
Jah.

Anna:
Sellepärast, sest-

Chris:
18-aastane, esimene südamevalu, see oli halvim, mida ma kunagi tundnud olen. Ma ütlen teile, mu isa oli selline, et kuule, lähme kuskile sööma. Sest mulle meeldib söömas käia. Ja ma olin nagu, F ei. Ma pole isegi näljane.

Anna:
Sa oled nagu, ei.

Chris:
Ma tunnen seda siin.

Anna:
Okei, mis siis ütles ... See on suurepärane, sest ... Noh, mitte suurepärane. Kuid see viib järgmise asjani. Teie lihastel ei saa olla piisavat verevarustust, tänu kortisooli taas kogunemisele juhib see vere teie seedesüsteemist eemale, mis põhjustab lõpuks isutust, kõhulahtisust, vabandust, et räägin kõhulahtisusest.

Chris:
See on hull. See on okei.

Anna:
Või krambid.

Chris:
Sellepärast on mul lapsena nii palju kõhulahtisuse probleeme.

Anna:
Kas tõesti?

Chris:
Liiga palju südamevalu.

Anna:
Jumal küll.

Chris:
Ma tegin nalja. Ka teie ostsite selle, see on suurim osa.

Anna:
Ma tegin. Ma tegin, ostsin selle täiesti. Ma olin nagu: Oh ei, vaene Chris. Kes murdis teie südame nii mitu korda? Siis juhtub see, kui stressihormoonid levivad kogu kehas, teie immuunsüsteem hakkab sõna otseses mõttes võitlema, seega suurendab teie haavatavust, paljastades teid, muutes teid haiguste suhtes haavatavamaks.

Chris:
COVID.

Anna:
Ja vigu.

Chris:
Saate COVIDi.

Anna:
Jah, COVID. Sellepärast kogevad paljud inimesed pärast lahkuminekut külmetust või grippi.

Chris:
Jah.

Anna:
Eks?

Chris:
Jah.

Anna:
Jällegi on see kortisooli pidev vabanemine, mille tulemuseks on arvata, mis? Magamisprobleemid. Ja see segab teie võimet teha usaldusväärseid hinnanguid. Mäletan, et pärast lahku minekut ei saanud ma mõnda aega magada. Magasin mõnikord ainult kaks, kolm, neli tundi öösel.

issi päevahoid terve mõistuse meedia

Chris:
Jah.

Anna:
Lahkuminekud aktiveerivad teie ajupiirkonna, mis töötleb iha ja sõltuvust. Ma arvan, et kui olete meie Facebooki grupi liige, peaksite seda tegema või kui olete minuga koos juhendanud, siis olete tõenäoliselt juba lugenud postitust ühe meie moderaatori kohta, kes on sõna otseses mõttes teadlane. Ta tegi tööd COVID-i vaktsiiniga ühes maailma suurimas biotehnoloogiaettevõttes. Ta kirjutas artikli kogu teadusest, millel puudub kontakt ja see räägib tõepoolest kogu sellest iha ja sõltuvusest, mis tekib ärevuse tagajärjel, mis on tingitud liigsest kortisoolist ja epinefriinist kehas. See on teadus. Jah.

Chris:
Jah, noh, teate, see on naljakas, ma kirjutasin hiljuti veebisaidil hiiglasliku tasuta juhendi, kuidas üldiselt tagasi saada. Sinna panin mingi teaduse tüüpi asja. Ühte artiklit, mille me olime kirjutanud [kuuldamatu 00:15:06] taastumisele, nimetatakse lagunemise anatoomiaks. Meil on palju graafikat, peaaegu nagu helisüsteem, kas teate, kuidas helisüsteemidel on kõik need nupud, mida saate omamoodi üles ja alla panna? Noh, me illustreerime omamoodi, kuidas kõik pöörased kemikaalid välja näevad. Ja see on nii huvitav asi, sest näete buumi, ainus nupp üleval on kortisool. See oli minu meelest tõesti värske, kui hakkasite rääkima. Ma tõesti nohisesin väljas, kui te seal teadust õppisite.

Chris:
Üks asi, mida ... ma polnud tegelikult kuulnud ajuuuringut, millest rääkisite, kus nad panid neid pilte vaatama ja tundsid füüsilist valu. Ma olin kuulnud peaaegu identset uuringut, kus nad uurisid iha ja sõltuvuse aspekti ning tegid sama. Nad panid inimesi lahkuminekut läbima, lasid neil vaadata oma endiste pilte ja nad vaatasid, milline aju osa põleb. Ja ka see sama ajuosa, mis süttib, on see, et kokaiinisõltlastel on võõrutusnähud.

Anna:
Jah. Ma mõtlen, et sõna otseses mõttes on teie keha uimastitest loobumine.

Chris:
Õige. Ja seetõttu on ka nii palju inimesi ... ma olen alati leidnud-

Anna:
Ma tahan siin hetkeks katkestada. Selle kohta tehti tegelikult kolm uuringut. See pole mitte ainult sama ajupiirkond, mis süttib uimastisõltuvuse tõttu, vaid ka sama ajupiirkond, mis süttib kinnisideeks.

Chris:
Jah. Jah. Noh, see on mõistlik. Teate, ka kokaiinisõltlane oleks selle suhtes nii kinnisideeline.

Anna:
Nii et see on kõik sama. Jah.

Chris:
Kuid see lahkneb täpselt sellest, mida ma kavatsesin öelda. Minu arvates on alati põnev klientide otsimisharjumused. Sest nad otsivad alati ainult kahest kohast. Nad otsivad Google'is, mis on kõige tavalisem otsing. Ja see on mõttekas, sest nad tahavad hoida ... Nad on ülimalt kinnisideeks, kuidas saada vastust küsimusele: Kuidas ma lõpetan selle valu, mida ma tunnen? Kuid ma ei taha, et keegi teaks, et ma tunnen valu läbi. Ja nad lähevad ka YouTube'i. Nad otsivad YouTube'is. Niisiis, natuke on ka sellist enese jälestamise elementi, mis puudutab piinlikkust endiste tagasihaarde pärast. Igatahes leidsin ma lihtsalt sellise huvi.

Anna:
Noh, see eraldub ärevuse tunnete osaks. 20ndate alguses olevate inimeste jaoks, kuna meil on märkimisväärne osa inimesi, arvan, et nii treeneritöös kui ka Facebooki grupis, kes on 20ndate alguses või lõpus. Sageli võivad sellised lahkuminekud olla kõige olulisema ja sisukama täiskasvanute suhte lõpp. Ja isegi pärast esimest armastuse taolist lagunemist võib see ikkagi tekitada tunde, nagu jääksite selle õige partneri leidmise kontuuri vahele. Ma mõtlen, põhimõtteliselt ükskõik, millised lahusolekud imevad, eks? Kuid lahkuminekud puudutavad korraga paljusid probleeme, mille juured on selle ärevuse teaduses. Kurbus, ebakindlus, enesehinnang, rollidentiteet, isegi seksuaalsus. Kurbus ja ärevus võivad tähendada paanikat, kinnisidee ja depressiooni.

Anna:
Niisiis, obsessiivsete või obsessiiv-kompulsiivsete kalduvustega inimene võib äkki tunda vajadust oma endise sotsiaalmeediat lakkamatult kontrollida. Ja depressioonisem inimene võib lõpuks lihtsalt mäletseerida või lihtsalt palju mõelda ja lihtsalt lootuse ja enese kahtluse auku müürida. Aga-

Chris:
Mis-

Anna:
Lase käia.

Chris:
Mis läheb vist sellele ohvrile, mis on osa kolmnurgast.

Anna:
Jah, see ohverdus. Tagasi oma draama kolmnurga juurde.

Chris:
Jaa, muidugi. Seal me läheme. Seoste leidmine.

Anna:
Seal sa oled. Ärevus on palju enamat kui lihtsalt muretsemine. Uuringud näitavad, et ärevus tekib stressi ja trauma osana. Nagu räägiksite draamakolmnurgas, mida veel võib ärevus sisaldada? Jällegi, see pole lihtsalt mure, see on pealetükkivad mõtted, see on uneprobleemid, keskendumisraskused, paanika või tuleviku pessimismi tunne, see on sõna otseses mõttes rahutus, see on võidusõidu mõte või kinnisidee, see võib olla fikseerimine. Iiveldus, korduv käitumine, sotsiaalmeedia kontrollimine, kõigi tekstide ülevaatamine, mille olete kunagi üksteisele saatnud, või kõigi kõnesõnumite kuulamine või kõigi meilide lugemine. Olen kõiki neid asju varem lahus teinud.

Chris:
Jah. Mäletan teksti asja, mäletan, et tegin seda. Vaatate ja kataloogite kõik tekstid. See on siis, kui sa tead, et sa oled-

Anna:
See on siis, kui sa tead, et sul on see halb. Ja räägite sellest sõprade ja perega, isegi võõrastega. Mäletan, et rääkisin kord minu lahku minemisest võõra, mingi juhusliku kuttiga. Ja ta oli täpselt selline: Olgu, kas ma võin su numbri saada?

Chris:
Ta oli väga ... Ta püüdis ühte asja ja see ei pidanud sind aitama.

Anna:
Jah. See pidi aitama iseennast, mind. Ja vastus oli: Ei, minu numbrit ei saa teil olla.

Chris:
Sa ütlesid seda nii täiuslikult, nagu koomiks ... Sa ütlesid seda nii täiuslikult.

Anna:
Ai, aitäh.

Chris:
Vabandust.

Anna:
Mu elu on lõbus.

Chris:
Ma arvan, et see on suurepärane. Ma arvan, et su elu on suurepärane.

Anna:
Mul on palju naljakaid lugusid. Kuid üldiselt tunneme end täielikult ära tarbivat, mis toimub või ei toimu. Kuid asi on selles, et ma arvan, et igaüks, kes seda jälgib, peab aru saama, on 100% loomulik tunda ärevust ja tunda seda ärevuse taset, mis teil võib olla kogu selle lagunemisprotsessi kohta, üritades lagunemisest taastuda ja isegi mõtlesin end tagasi saada. Ja see on ok, kui tahan end tagasi. See on ka normaalne, et arvan, et otsime ängistavatest mõtetest ja tunnetest viivitamatut leevendust, seepärast on meil pere ja sõbrad, kes ütlevad: Oh, minge kohe kohtingule. Või lõpetage oma endise peale mõtlemine. Või lihtsalt liikuge edasi. Ma tahan, et te mõistaksite, et see teie ärevus, mida te tunnete, on tegelikult väga hea aeg eneserefleksiooniks ja oma vaimse tervise eest tõesti hästi hoolitsemiseks. Kahjuks läbivad kõik tõenäoliselt vähemalt ühe või kaks lahku minemist. Tahad olla paremini ette valmistatud järgmiseks juhtumiseks. Igatahes.

Chris:
Noh, ärevuse ja tunnete aspekt, ühe asjana ütleksin kindlasti, et Facebooki grupis märkame palju, et inimesed ei ole ... Nad justkui lubavad sellel ärevusel oma tegevust kontrollida. Sellepärast ütleme paljudele inimestele, et lugege emotsionaalse tormi rahustamist või emotsionaalse kontrolli saavutamist. Sest me märkame, et sellel näib olevat tohutu mõju endiste vestluste parandamisele, aga ka lihtsalt teie elukvaliteedi parandamisele. Sest see on päris armetu, kui olete kogu aeg ärevil või koguaeg masenduses või obsessiivne ja kontrollite oma telefoni, kas ta on midagi postitanud või on ta midagi postitanud. Ja oh head, mis oleks, kui oleks keegi uus? Ja siis vaevab see teie ...

Anna:
Sinu päev, öö. Ma mõtlen, et sa lihtsalt mõtled, et oh ... See on minu arvates huvitav, peame rääkima ka inimestest, kellel on ärevus juba enne lahku minekut või kellel on ärevushäire. Lugesin selle kohta veidi. Ärevuse või olemasoleva ärevushäire, suhete inimesed võivad end tõesti hirmutada. Suhtesse pääsemiseks võivad nad sageli mõelda nii paljudele põhjustele, miks suhe ei toimi, miks nad ei peaks suhtes olema, miks üksindus on parem. Nad mõtlevad kõik üle ja peavad selle suhte narratiivi eest kaitsmiseks väga palju vaeva nägema.

Anna:
Nende jaoks, inimeste jaoks, kes on niimoodi loomulikult ärevil, on see tohutu hüpe olla suhtes. Nad viitavad sageli usaldusküsimustele või halbadele kogemustele. Nii et kui halva ärevusega inimene lõpuks teeb, siis minu treenerikogemuse põhjal olen leidnud, et nad on juba nii palju emotsionaalselt ja vaimselt investeerinud oma endisesse ja tulevikuväljavaadetesse, et kui see laguneb, siis nad ei tea mida teha. Lihtsalt mõistke, et kui te siiski kellegagi lahku lähete või kui seal esineb häire, pole see lihtsalt lahusolek. Või kui teil on lähedane või sõber, kes on lahus ja nad tunnevad ärevust.

Anna:
Peate aru saama, see pole lihtsalt tsitaadita tsiteerimine, laialiminek. See pole mitte ainult õppimine, et liikuda läbi kellegagi. Seal on sõna otseses mõttes täiesti ... Mõtteline sõda, mida nad peavad võitlema ainult selleks, et sellest läbi saada. Ma arvan, et see on märkimisväärne. Me ei saa seda lihtsalt kõrvale jätta, sest te muretsete lihtsalt liiga palju. Või mõtlete üle. Ei, peate tõesti tähelepanu pöörama. Ja kui teil on sõber, kes on midagi sellist läbi elamas ja kes on ärevil, peate olema tema protsessi tõeliselt toetav.

Chris:
See läheb kuidagi sellesse vaimse tervise aspekti. Vaimne tervis on selline elevant, kellest keegi kunagi rääkida ei taha. Ühiskond pühib selle sageli vaiba alla, neil pole tegelikult head ega ideaalset viisi. See on tegelikult midagi, mida me omamoodi kogesime, kui kahjuks saime Facebooki grupis enesetapukatseid või enesetapuähvardusi. Ja me oleme nagu, okei. Üks ... Ma ei mäleta, kas see oli moderaator või mitte, nad helistasid tegelikule enesetappude abitelefonile ja see oli nagu 50-minutiline ootamine või midagi sellist, mis näitab teile, kui vähe inimesi need konkreetsed inimesed on. Kuid näitab ka seda, kuidas ühiskonnal pole konkreetseid suurepäraseid lähenemisviise väga keeruliste olukordade lahendamiseks.

Chris:
Kuigi ma ütlen, et keegi, kes tegeleb ärevusega niikaugel, et neil on vaimne sõda, ei ole enesetapp, ma ei väida seda kindlasti. See, mida ma ütlen, on palju kordi, kui me, kellel neid ärevusprobleeme pole, vaatame kedagi ja meil pole mingit võimalust talle kaasa tunda. Meil pole võimalust ... Siin on see hiiglaslik ühendus. Ja teie jaoks on oluline seda austada. Ma lihtsalt toetan seda, mida Anna ütleb, ma mäletan, et ülikoolis oli üks kord, me olime ... see oli nagu lisakrediidi ülesanne minna muuseumisse ja midagi teha. Ma ei mäleta täpselt. Kuid seal oli tüdruk, kellest mul oli mingi armumine. Ja ma mäletan, et tal oli paanikahoog. Ja ma olin nagu, ma isegi ei tea, mida teha. Alguses arvasin, et ta teeb nalja. Sest see oli nagu midagi, mida filmides näeksite. Ma polnud kunagi varem kedagi paanikahoogu näinud. Aga kui sain aru, et see oli tõeline, siis meenutasin justkui, et vaatasin ringi ja inimesed lihtsalt lahkusid. Nad ei püüdnud seda isegi tunnistada.

Anna:
Mida?

Chris:
Nad olid täpselt nagu ma ei taha seda puudutada ega selle probleemiga tegeleda.

Anna:
Kas neil oli tema rünnak nii ebamugav?

Chris:
Ma arvan küll.

Anna:
Tema paanika?

Chris:
Ma mõtlen, et see oli avalikkuses. Ja ma mäletan, et ta oli nagu hingamine ja täpselt nii, nagu kõik hakkaksid vahtima. Ma arvan, et asi, mille ma sealt võtsin, oli vaadata neid S-H-I-T tükke. Keegi pole isegi nõus aitama. Nii et mina olin valmis aitama. Ja lõpuks sain tüdrukuga päris headeks sõpradeks. Üldiselt on minu asi see, et kui kuulate seda sõbra jaoks või kui teil on sõber, kellel on enne paarisuhte tekkimist paanikahood või tõsine ärevus, peame andma sellele inimesele natuke rohkem kasu kahtlus. Ja sageli ... ma olen tegelikult väga innukas teie arvamuse saamiseks, Anna. Ma arvan, et paljudel juhtudel on inimestel teatud arvamused asjade kohta, millest neil kogemusi pole.

Chris:
Näiteks ex tagasi võitmine, eks tagasi soovimine. Ma arvan, et enamiku avalike inimeste seas on üldine üksmeel selles, et oh, miks sa kunagi sooviksid end tagasi saada? Kuni see inimene läheb lahku ja tegeleb nende ärevusküsimustega ning soovib siis oma endist tagasi. Ja siis paneb selline asi nende jaoks perspektiivi.

Anna:
Mul on selles osas väga konkreetne seisukoht, mis on aus, ka mina tundsin samamoodi. Kuid olen piisavalt läbi elanud ning ärevus ja depressioon pole mitte ainult kurb ja murettekitav. See on sellest palju sügavam. Lahkumineku ajal pole vahet, kas olite teineteise poiss-sõber või abielus. Lahkuminek on purunemine ja see on kaotus. Ja kellelgi pole õigust teile öelda, kuidas teie kogetud kahju kurvastada. Hästi? Nii et võtate nii kaua kui soovite. Ja kui inimesed pole selle suhtes teie suhtes kannatlikud, peate leidma emotsionaalsed ressursid, kes teid toetavad. Näiteks ERP Facebooki grupp, terapeut, isegi ... igasuguseid asju.

Chris:
Sa rääkisid mulle midagi ülipõnevat, mis erineb täpselt sellest, millest me siin räägime. Loete raamatut nimega Julgus olla mittemeeldiv. Ja seal on neil see tõeliselt huvitav kontseptsioon ühest inimesest, kellele sa meeldid, ja kahest inimesest, kes sind vihkavad, ja siis kõigist inimestest, kes on ükskõiksed. Kuid ma arvan, et teie kaasa võetud raamatu või raamatu kaasavõtmine on see, et peate ennast ümbritsema nende inimestega, kellele sa lihtsalt loomulikult meeldid.

Anna:
Jah, kellele sa loomulikult meeldid. Nad on teie inimesed. Ja pole vahet, kas see on üks inimene või 10 miljonit. Teil on vaja vähemalt ühte. Ja kulutage iga inimese jaoks, kes ei näi teid toetavat, vähem aega, et määrata kindlaks, miks ta teid ei toeta, ja minge otsima inimesi, kes seda toetavad.

Chris:
Eile ostsin selle YouTube'i kursuse, et proovida õpetada, kuidas YouTube'i kanalit paremini kasvatada. Vaatasin, et just sellel tüübil on umbes kolm miljonit tellijat. Ja ta rääkis seda lugu sellest, kuidas ta esimest korda alustades oli nagu see saapapael. Ta oli just alustanud ja reageerib igale kommentaarile, see meenutas mind kuidagi, kui alustasin Ex-Boyfriendi taastamist, vastates kõigile kommentaaridele ja kõigele muule. Ja siis oli see kommentaar, mille ta sai ja oli see, et see inimene ütles talle lihtsalt midagi ülimalt õelat. Ta ütles, et see rikkus kogu tema päeva, kuni selleni, et ta ei saanud sel päeval tööd lõpetada, mõtles ta kommentaarile ja ütles: Kuidas ma sellele reageerin? Pean vastama millegi super vaimukaga.

Chris:
Ta vastas, ta ei olnud ebaviisakas ega midagi muud. Kuid siis kuulis ta sellelt tüübilt, kes jättis kurja kommentaari, näiteks 10 tundi hiljem vms. Ja kutt ütles: 'Vaata, ma nägin kogu edu, mis sul YouTube'i kanaliga on olnud. Mul on tõesti väga kahju, et ütlesin seda, mida ütlesin. Ma olin eile õhtul purjus, nägin, kui edukas sa oled olnud, see pani mind ennast halvasti tundma, et ma ei olnud nii edukas ja me oleme sama vanad. Ma võtsin selle teile välja, see pole õige asi, ma pean parem olema. Niisiis, paljud inimesed, kellele sa ei meeldi, on rohkem seotud nendega kui sinuga.

Anna:
Peaaegu alati on see seotud teise inimesega. Sarnaselt kummituste tegemisega ja petmisega on see harva seotud kummastava või petetud inimesega või isegi vihkava kommentaari saajaga. Saan kogu aeg palju vihkavaid kommentaare. Minu päriselus ja

Chris:
Mina ka.

Anna:
Jah. Ja see imeb. Kas see meeldib mulle? Ei. Kas ma hoolin? Püüan hoolitseda palju vähem kui varem.

Chris:
Ma treenin end alati lihtsalt mõtlema iga vihkaja või inimese peale, kes ütleb midagi väga halba. Seal on nagu 15 inimest, kellele see teie tegemine väga meeldib või meeldib, nad lihtsalt ei ütle midagi.

Anna:
Jah. Jah. Pean silmas inimesi, kes on

Chris:
Tõenäoliselt pole see tõsi, aga see on minu peakahur.

Anna:
Ei, kui mõtleme sellele raamatule, julgusele, mis ei meeldi, peaksime tõesti mängima inimesele, kes meid armastab, ja seitsmele inimesele, kes on meie suhtes neutraalsed või positiivsed. Ma mõtlen, et see on kaheksa inimest. Keda see mõte vihkab?

Chris:
Seal on selline tsitaat, mis meenub selle julgusega, mis ei meeldi, see tähendab, et te ei saa tegelikult öelda midagi, mida tasuks öelda, kui te kedagi ei solva. Olen leidnud, et see on tõsi. Paljudel juhtudel inimestele see ei meeldi ... Facebook on tegelikult ... Mingil põhjusel proovisin korra Facebooki reklaame ja pole seda pärast seda proovinud. Kuid ma mäletan kommentaare, kui saatsite lihtsalt reklaami välja üldsusele, kes ei taha ilmtingimata end tagasi saada, kuid nad lähevad laiali. Nende vastus on selline: Miks peaksite seda tükki S-H-I-T kunagi tagasi tahtma? Nad räägivad kõiki neid tõeliselt vihaseid asju. Inimesed on vahel justkui õelad.

kas ma peaksin oma endise ees vabandama

Anna:
Noh, see on nende kogemus. Aitame inimestel palju exe tagasi saada. Ja ma tean treeneritöös-

Chris:
Ma tean, et Anna on selles hämmastav. Ma pidin tegelikult läbi elama ... Ma kirjutan uuesti, kas teie endine hoolib sinust ikka? Nagu, kuidas sa sellest aru saad?

Anna:
Oh, jah.

Chris:
Ja ma vaatasin läbi ... Niisiis, sisestasin lihtsalt Facebooki gruppi edulood. Ja see oli nii, et treenin Annaga, juhendan Annaga, Annaga, Annaga, Annaga, Annaga. Ma olen nagu kus on see, kus ma juhendasin Chrisiga või Chris aitas mind? Ei. Treenerin Annaga, treener Annaga, treener Annaga.

Anna:
Kogu minu treeneriedu on

Chris:
Treener Jeniga.

Anna:
Jah. Kuid kogu minu treeneriedu on võimalik tänu teile, Chris.

Chris:
Ole vait.

Anna:
Ausalt.

Chris:
Sa oled nii vinge.

Anna:
See on tõsi. See on tõsi, aga sa oled vinge.

Chris:
Noh, punkt, mida ma üritan välja tuua, on tegelikult see, et olete vinge ja teate, millest räägite.

Anna:
Aitäh. Ma tean küll, millest räägin. Aga ausalt öeldes ei oleks minu olemasolu treenerina siin, kui seda poleks teie jaoks. See on tõde.

Chris:
Aitäh. Võtan komplimendi ja valvan seda oma eluga.

Anna:
Sa oled suurepärane, sa oled hämmastav. Vaadake meie vastastikuse imetluse ühiskonda. Inimesed hakkavad olema sellised: Miks ma seda nüüd kuulan?

Chris:
Jah. Jah, see ei puuduta ärevust, vaid edulugusid.

Anna:
Noh ei, ma mõtlen, et ma arvan, et ERP Facebooki grupiga ei pea see olema ERP Facebooki grupp. Ma võiksin olla ükskõik milline tugigrupp. Te ei pea meie omale tulema, kuigi meie oma on tõesti suurepärane. Ja ausalt öeldes ei leia te ühtegi nii head gruppi kui meie, lihtsalt laske käed alla, sest me oleme lihtsalt nii tugevad.

Chris:
Oleme kindlasti erapooletud inimesed, muide. Oleme selles osas väga erapooletud.

Anna:
Noh, ma vaatan pidevalt erinevaid lagunemisgruppe.

Chris:
Ma ei ole. Ma ei taha. Jah, ilmselt peaksin siiski.

Anna:
Piilun sisse. Sest mulle meeldib võrrelda. Olen endine avalike suhete juht, nii et tahan teada. Ma tahan teada, milline on meie konkurentsimaastik. Ja on ka päris häid gruppe, kuid ausalt öeldes on meie oma sõna otseses mõttes parim. Kõik, mis ma arvan, et meil ei lähe nii hästi ... samuti, vabandust, pean kasutama korralikku grammatikat. Mis iganes, ma arvan, et meil nii hästi ei lähe, räägin sellest teiega.

Chris:
Ja siis proovime seda teha.

Anna:
Jah, ja me proovime seda teha.

Chris:
Saime

Anna:
Kuid märkate, ma ei ole teiega viimasel ajal grupi paremaks muutmisest rääkinud.

Chris:
Noh, ma olen alati tegutsenud teadmatuses on õndsuse tüüpi mentaliteet.

Anna:
Oh mu jumal. Nii hull.

Chris:
Elu töötab minu jaoks natuke paremini nii. Eriti mis puudutab konkurentide vaatamist. Aga siis olen lihtsalt selline: Miks Google asetab selle artikli minu artikli kohale? Minu artikli 25 000 sõna ja ma panin palju… Sellel on reklaamid üle krohvitud ja laadimiseks kulub 50 sekundit.

Anna:
Ma tean, et meie treeneriteenused on parimad.

Chris:
Meil on suurepärased treeneriteenused. Ja see on ka erapooletu pistik kõigile kuulajatele.

Anna:
Ma arvan, et meie numbrid räägivad iseenda eest. Asjaolu, et nad on tõesti tublid.

Chris:
Saime väga hea edukuse. Ma olen super ... Ma arvan, et see on asi, mille üle ma kõige uhkem olen. Kuna ma tahtsin alati midagi näidata inimestele, nagu: Vaata, meil on tohutult palju edulugusid. Ma töötan selle veebisaidi jaoks lehe loomise nimel, mis on just see hiiglaslik edulugude kogum, buum, buum, buum. Töötab selle kallal siiski.

Anna:
Mul on siiski põnev seda näha.

Chris:
Jah. Igatahes, mida sa teed? Oleme ärevuse jaotises „Mida teha”, kui ärevusega tegelete, minge ilmselgelt meie Facebooki gruppi või minge Facebooki või tugigruppi. Mida veel?

Anna:
Ma arvan, et üks esimesi asju on ilmselgelt emotsionaalsete ressursside kogumine enda ümber ja võtab tõesti ausalt aega, et kõigepealt ennast rekonstrueerida. Sest üks aitab ilmselgelt ärevust pärast lahkuminekut vähendada. Kuid see aitab teil saada ka oma parimaks minaks. Ja see on see, et saades oma parimaks minaks, mõistab see, kes sa väljaspool suhet oled, tegelikult tagasi. Olete oma tugevam mina, kes on sellest suhtest sõltumatu, atraktiivne mitte ainult teie endise, vaid ka mitme inimese jaoks. Ja mida võite leida, on see, et teie suhte enne lahkuminekut tõmme oli asjaolu, et võib-olla te mõlemad ei eksisteerinud teie parimana. Niisiis, kui saate oma parimaks

Chris:
Lähen alati sellele, kui teil on suhtes veidi leplik.

Anna:
Jah.

Chris:
Kuid võin kindlasti kontrollida, mida ta räägib. Edulugusid intervjueerides üritan alati teha mõtte ringi uurida ja näha, kuule, kas sa tegid tõesti midagi erilist? Ja üks asi, mida oleme järjekindlalt märganud, on see, et paljud neist on emotsionaalselt jõudnud punkti, kus nad on piisavalt turvalised, isegi kui nad endisi endid tagasi ei saa. Niisiis, nad tulevad protsessi mõtlema, et ma tahan oma endist tagasi rohkem kui midagi. Sageli juhivad need ärevad kalduvused. Ja siis kuskil koos meiega töötades lähevad nad mingil moel üle oma kohta. Pole midagi, kui ma neid tagasi ei saa. Ja see mentaliteet on minu arvates võtmetähtsusega enne, kui hakkate nendega uuesti vestlema. See on selline, millele sa vihjad.

Anna:
Õige. Jah. Ma mõtlen, et ma käisin selle protsessi kaks korda läbi, et endised tagasi saada.

Chris:
Ja saite nad mõlemad tagasi?

Anna:
Mõlemad tagasi.

Chris:
Ja ma arvan, et sul on

Anna:
Ma olen abielus.

Chris:
Jah.

Anna:
Jah.

Chris:
Nii ka mina. Kas soovite võistelda?

Anna:
Jah, nii olete ka teie. Vaata sind. Vaadake, kuidas me kõik oleme abielus, olles lahku läinud. Kuid asi on selles, et ma arvan, et lahku minnes õpid sa enda kohta. Leiate viise stressitaseme langetamiseks, harrastate harrastusi ja sõprussuhteid. See on aeg sukelduda millessegi muusse kui peatuda oma varasemates suhetes, sest see aitab teil tulevikku näha nii endise osalusega kui ka ilma. Sageli saan kliente, kes ütlevad: 'Mu sõbrad ütlevad mulle, et lähme välja, lõbutsege või käin kohtamas. Ja nad küsivad minult alati, kas ma peaksin? Ja minu vastus on küsimus, mis te olete valmis seda tegema? Tehke seda ainult siis, kui soovite ja kui tunnete end valmis. Ära kunagi käi kohtamas ainult sellepärast, et keegi käsib sul seda teha. Peate andma endale piisavalt aega kurvastamiseks.

Anna:
Olen selles tõsiselt tõsine. Ma mõtlen, et kaotus on märkimisväärne asi. Seda ei saa lihtsalt vaiba all harjata. Nii et keegi käsib teil lihtsalt edasi liikuda, eriti kui pärast lahkuminekut on möödunud kuus kuud või vähem, on see justkui hunniku pulli söötmine. Eks?

Chris:
Jah.

Anna:
Jah. Ma mõtlen, et ärevus võib sind tõesti haavatavaks muuta. Niisiis, peate võtma aega mõtlemiseks. Ja see on eriti karm, kui põete kroonilist vaimset haigust või kui teil on vaimse tervise probleeme. Sest lahkumineku traumaatiline stress võib tunduda valdav või isegi kurnav. Ma ei oska teile öelda nende klientide arvu kohta, kes mul on, kellel on mingisugune ärevushäire või kes kannatavad depressiooni all. Parim on tegelikult saada oma vaimse tervisega seotud probleemidega tegelemiseks professionaalset tuge, et vältida traumaatilise või püsiva traumaatilise stressi ja ärevushäire elu üle võtmist.

Anna:
Isegi kui teil ei olnud varem diagnoosi, arvan, et mul on krooniline vaimuhaigus, on siiski täiesti võimalik ja täiesti kehtiv, kui tunnete pärast lahku minemist ärevust, kurbust ja rahutust. Ma lihtsalt arvan, et on hea aeg terapeudilt või nõustajalt abi otsida. Minu jaoks on see enda ümber tugiressursside kogumine, mõista, milline on su elu väljaspool suhet. Ja ausalt, harjutage tänulikkust. Sest kui te lähete lahku, tunnete neid valdavaid kaotuse ja südamevalu tundeid. Tänu kõigile stressihormoonidele ja ärevusteadusele on teil tunnelinägemus ja näete ainult oma olukorras toimuva negatiivsust.

Anna:
See aitab ... Ma tean, et see kõlab kuidagi hipi-dipina, kuid selle asemel, et keskenduda kogemuse lagunemisele või ärevusele, suunake oma energia ümber selle hindamisele, mis teil on. See on üks suurimaid asju. Isegi kui see on väike, eks? Nagu toit, sõin ka täna tõeliselt head burgerit. Või minu jaoks oli mul täna üks tõeliselt hea vegan brownie, mis minu arvates isegi ei maitsenud. Arvasin, et see maitseb nagu kaka ja see oli tegelikult ülimaitsev. Nii et olen täna selle eest tänulik. Jah.

Chris:
Kas tõesti?

Anna:
Jah. Ma arvasin, et see on tõesti tõesti kohutav.

Chris:
Kõik, mida ma mõelda saan, kui sa ütlesid tänulikkust, kas sa oled kunagi näinud ... Ma tean, et sa tegeled mõne animega. Eks? Mõni anime, eks?

Anna:
Jah. Jah.

Chris:
Kas olete kunagi näinud anime Hunter X Hunterit?

Anna:
Jah.

Chris:
10 000 tänulikku lööki? Ma armastan seda. See on nagu minu lemmik asi kunagi.

Anna:
Vaata meid-

Chris:
Vaatan seda kogu aeg. Seda see mulle meenutab.

Anna:
Kõik, kes seda videot vaatavad või podcasti kuulavad, jah, teie peate seda anime vaatama.

Chris:
Jah, seal sa lähed. See on ... Aga jah. Ma mõtlen, et ainus asi, mida ma arvan lisada, on see, et arvan, et paljudel juhtudel on ärevusest üle saanud inimestel tohutu probleem struktuuriga. Ja mõnikord on väike struktuur hea. Nii näete palju kordi, kui Anna või mina soovitame seda asja, mida me nimetame pühaks kolmainsuseks, milleks on tervis, rikkus, suhted. Ja püüan teha asju oma elu nendes valdkondades maksimaalselt. See võib iseenesest aidata lihtsalt hoogu saada, saada mäest alla veerev lumepall, lisaks 10 000 tänulöögile päevas. Lisaks kõigele muule ilusale, emotsionaalsetele tugiressurssidele ja kõigele, mida Anna rääkis. Ma arvan, et see on päris hea. Ma mõtlen, et kui soovite rohkem, siis arvake, mida? Anna on juhendamiseks saadaval.

Anna:
Ma olen. Noh, tegelikult mitte sel ja järgmisel nädalal, sest mul on juba kõht täis.

Chris:
Jah, vabandust selle pärast.

Anna:
Vabandust.

Chris:
Kuid paari nädala pärast.

Anna:
Jah, paari nädala pärast. Mul on kättesaadavus märtsi kolmandal nädalal ja märtsi neljandal nädalal.

Chris:
Boom. Palun. Registreeri.

Anna:
Meil on väga lõbus. Mis lõpuks jõuab ... See on tõesti huvitav, ma ei tea, mis juhtub inimestes, keda te juhendate või Tyleriga, kuid sageli tundub, et minu seanss algab paljude pisarate ja kurbusega. Ja siis ükskõik mis põhjusel, selle lõpus me naerame. Ma ei tea, mis toimub. Võib-olla kogen oma klientidega emotsioonide teerada.

Chris:
Kui ma juhendaksin, ei nutaks keegi mu ees kunagi.

Anna:
Mida?

Chris:
Ma ei tea miks, ma arvan, et see on sellepärast, et olen kutt. Ma arvan, et see on

Anna:
Sa arvad nii?

Chris:
... nad kardavad. Jah, ma arvan ... Mehed olid minu arvates palju avatumad kui naised. Ja ma arvan, et see on sellepärast, et neid valvatakse ja suhete mõned aspektid võivad olla veidi piinlikud välja tuua. Ja ilmselt tunnevad nad end sinuga lihtsalt mugavamalt.

Anna:
Ma arvan, et ma annan vanema õe või ema vibreid ausalt.

Chris:
Ma arvan, et see on pigem vanem õde. Keegi, kellest teate, on kogu aeg teie nurgas, võtab teid tiiva alla, kaitseb teid, annab teile tulemusi.

Anna:
Jah. Ma löön su nimel tagumikku.

Chris:
Palun.

Anna:
Ma ei pane kedagi sõna otseses mõttes põlema, kuid annan endast parima, et vaimselt teie jaoks kedagi tules ette kujutada.

Chris:
Seal sa oled. Õige. Anna on parim.

Anna:
Ka sina oled. Sellepärast oleme sõbrad.

Chris:
Mulle meeldib neid podcaste teiega teha.

Anna:
Kas sa?

Chris:
See on nii huvitav.

Anna:
Ka need meeldivad mulle. Ma armastan neid.

Chris:
Seda, mida me tegime, ja nad ei saa YouTube'is nii palju vaateid, nagu ma arvan, lihtsalt looduse tõttu. YouTube'i inimestele meeldivad 10–15-minutilised videod. Kuid podcastis saavad nad tuhandeid kuulamisi, inimesed lihtsalt käivad ringi.

Anna:
Kas tõesti?

Chris:
Jah. Ma ei tea, kas ma ütlesin teile seda.

Anna:
Oh jumal, ei, ma ei teadnud.

Chris:
Ja ja. Seal on inimesi, kes sind pidevalt kuulavad, Anna.

Anna:
Oh mu jumal.

Chris:
Kuid lahe on see podcast, mille me viha peale tegime ja mida teha, kui su endine on sinu peale vihane.

Anna:
Agressiivsus?

Chris:
Jah. See oli tõesti hea episood. Mäletan, et mõtlesin, et see episood läheb väga hästi. Ja ma mäletan, kuidas sain tagasisidet Facebooki grupi inimestelt ja siis ütlesid inimesed mõnikord YouTube'i kommentaarides või veebisaidi kommentaarides: Wow, seda pole ma varem kuulnud. Ja mul tekkis selle episoodi suhtes samamoodi vibreid. Ma loodan, et sama juhtub ka siin.

Anna:
Pakume tõelist sisu, mis on kasulik.

Chris:
See on tõsi.

Anna:
Me ei ütle lihtsalt, et nii saate oma ärevusega hakkama. Me räägime selle teadusest ja enda kogemustest sellega.

Chris:
Jah. Samuti lähen iga natukese aja tagant rajalt maha ja hakkan rääkima animest või World of Warcraftist või naeruväärsest kraamist.

Anna:
Kuid asi on selles, et lähen sinuga otse sinna.

Chris:
Ma tean. Mõnikord juhatab mind see hulkuvale teele.

Anna:
Ma tean. Okei, nüüd, kui me räägime, oleme natuke teemast väljas, aga ma pean teile ütlema, ma ei tea, mis see on, aga ma olen viimasel ajal näinud palju TikToksi, mis näitavad Gilesi olemist tõesti atraktiivne.

Chris:
Kas olete kuulnud… Giles on atraktiivne mees. Tähendab, ma olen sirge, aga Giles on

Anna:
Aga ma mõtlen, et kui sa esimest korda Buffyt vaatad, siis kui sa oled palju noorem, siis ma ei mõtle ...

Chris:
Noh, sa ei vaata teda niimoodi.

Anna:
Õige. Sa ei vaata teda niimoodi. Aga nüüd-

Chris:
Välja arvatud see, et Willow talle meeldis. Ta oli teda alati vaimustanud. Ta on gei, tal oli temast arm. Ma ütlen sulle, mees.

Anna:
Aga ausalt, nüüd, kui olen vanem, vaatasin veel mõnda Buffyt ja nende TikTokide tõttu olin nagu: Oh issand, Giles oli ülikuum. Miks ma seda kunagi ei näinud? Oh mu jumal.

Chris:
Sellepärast, et Spike oli seal. Kuulasin James Marstersi intervjuud, ta ütles ... Aga kas olete kuulnud vaidlustest ja kõigest Josh Whedoniga -

Anna:
Milline? Oh jah. Ta pole tegelikult feminist ja lihtsalt kõik see värk.

Chris:
Oh, ma teadsin seda juba. Aga mulle tõesti meeldib ... Mulle siiski meeldib, sa ei saa mu armastust Buffy vastu võtta. Ma hoian sellest kinni.

Anna:
Jah. Ma mõtlen, et ma armastan alati Buffyt ning Angeli ja Firefly't.

Chris:
Firefly on parim. Ma arvasin alati seda stseeni, kus Giles ... Ma ei tea, kas sa mäletad, aga ta laulab. See on neljanda hooaja stseen. Ta on kitarril ja laulab siniste silmade taga või ma ei mäleta laulu nime. Kuid see oli stseen, kus ma olin nagu mees, Giles on üsna enesekindel. Ta on päris vinge.

Anna:
Õige. Ma olen nagu, oh jumal. St ta pidi olema atraktiivne. Aga nüüd, 46-aastaselt, vaatan ma teda nagu Gilesil, et see tegelikult toimub.

Chris:
Noh, ma mõtlen, et teda on valinud Briti näitleja, kes on iseenesest üsna hea välimusega. Kuid ma olen alati Spike'i fänn, ükskõik mis.

Anna:
Spike on minu lemmik. Jah.

Chris:
Minu lemmik Spike'i stseen on see, kus ta üritab välja mõelda, kuidas ... Spoilerid, muide. Ta üritab välja mõelda, kuidas Buffyle pihta saada ja kasutab seda mannekeeni. Ta harjutab mannekeeni ja vihastab mannekeeni peale ning ta lööb mannekeeni üle. Ta lihtsalt hingas kuidagi ja ta valib selle uuesti üles ja ta alustab uuesti. See on minu lemmik Spike'i stseen üldse. Sest ta on lihtsalt hull.

Anna:
Ta on. Oh, Spike, ta oli minu lemmik.

Chris:
Igatahes, vaata, mida sa minuga tegid. Häbi sulle. Ka sina tead, mida sa tegid.

Anna:
Mida? Jah ma tegin. Teadsin küll.

Chris:
Helistame nüüd treeneritööle.

Anna:
Oh.

Chris:
Kui soovite Anna juures juhendamist…

Anna:
Tehke koos minuga treeneritööd. Meil on nii lõbus. Ja võite ka minuga nutta, see on hea.

Chris:
See on turvaline ruum. Vaadake allolevast kirjeldusest, meil on seal link, et saaksite mingil moel vaadata… Ma panin kokku treenerite meeskonna ja volituste üsna laheda videoesituse ja selle, mida me teie heaks teha saame. Ja me tegime selle kõik lahe ja nipsaka väljanägemisega. Muidugi, kui ma mõtlen mind, mõtlen ma oma videotöötlust, sest ma isegi ei tea, kuidas midagi muuta.

Anna:
Sa oled nii naljakas.

Chris:
Ja hüüdke Johanile, kes on meie videotoimetaja. Ta lihtsalt kihlus.

Anna:
Mida? Palju õnne, Johan.

Chris:
Tema jaoks hea. Jah. Johan, jah.

Anna:
Millal on tema pulm?

Chris:
25. september, mis on mu naise sünnipäev. Ja ma ütlesin, et jumal, see on mõeldud selleks.

Anna:
Ta on Filipiinidel, eks?

Chris:
Jah, Philippino, jah. Ja ka tema sõbrannad Filipiinos, nüüd vist peigmees.

Anna:
Saab olema-

Chris:
Nad elasid erinevatel saartel.

Anna:
Mida tegelikult? Millisel saarel ta elas? Kas sa tead?

Chris:
Mul pole aimugi. Pole aimugi. Näitab teile, kui palju

Anna:
Noh, seal on umbes 7000 saart.

Chris:
Jah. Aitäh, et mind sellest välja viisite. Kuid ilmselt läks ta sinna naist tegema. Kuid ma avaldasin talle alati mingit survet. Ma olin nagu Hei, kas sa teed talle ettepaneku teha? Ta oli mulle öelnud, et sõrmus on mul olemas. Ja ta näitas mulle sõrmust. Ja ma olin nagu: Noh, tee talle ettepanek. Ta on nagu, ma ootan õiget hetke. Lõpuks ta tegi seda.

Anna:
See on nii armas. Vaadake sind, viies inimesi kokku.

Chris:
See on ka minu jaoks õudne, ma vihkan seda enda kohta teha, aga ma olen nagu: Oh jama, nüüd pean teda toetama. Ma maksan talle palka. Nii et ma pean nagu selle YouTube'i asja tõesti tööle panema.

Anna:
Mis juhtub, kui neil on laps?

Chris:
Jah, noh, [siider 00:49:51] klann.

Anna:
Jah, seal sa lähed.

Chris:
See on minu viis tasuta videotöötluse hankimiseks. Me oleme nagu Hei, me adopteerime teid, tulge meile kaasa elama.

Anna:
See oleks tore.

Chris:
Jah, aga palju õnne Johan, meie videotoimetaja.

Anna:
Jah, palju õnne.

Chris:
Kui te ei tea, siis tema on teinud kõik uued lahedad pisipildid, ta on teinud kõik tõeliselt kavalad ... Kõik, mis meie kanalil hea välja näeb, pole mina. Kui soovite näha, milline oli minu YouTube'i redigeerimine, minge tagasi kõige esimese video juurde, mille ma kunagi teinud olen ja see näitab teile minu toimetamisoskuste ulatust. See on kohutav.

Anna:
Jumal küll. Kuid see on palju parem kui mina. Ma isegi ei teaks. Ma lihtsalt loodaksin, et see oleks hea, see üks pidev võtmine.

Chris:
See oli.

Anna:
Kas see oli see?

Chris:
See oli. Mul oli nagu ... Jah, sa peaksid seda vaatama. See on lõbus. Ma olin nagu: Okei, ma lähen ülikonda, ma pean olema ülikonnas. See on nii rumal.

maailma äärest vanemate juhend

Anna:
Ma pean olema ülikonnas.

Chris:
Jah. Ja nõuanded on aegunud. Ma olen nagu ... Kuulasin eile tagasi mõnda vanast, sest tegin mõned kulisside taga olevad SEO seaded ümber. Ja ma olin nagu jumal, see on jube. See on vale, see on vale, see on vale.

Anna:
Olen kindel, et see oli korras.

Chris:
Ei, ei, ei, nõuanne oli lihtsalt nii minimaalne, et see ei läinud ... Aga mis iganes. Me lihtsalt-

Anna:
Jah, sinuga on kõik korras.

Chris:
Jah. Igatahes, kui soovite Annaga treeneritööd teha, vaadake allolevat kirjeldust.

Anna:
Jah, treener minuga. Mulle meeldib treeneritöö. Mulle meeldib inimestega rääkida. Kuna teate, veedan nii palju aega inimkalkulaatorina, et mulle meeldib treeneritöö. See lihtsalt paneb mind end taas inimesena tundma.

Chris:
Noh, seal sa lähed. Anna tunnistas meile äsja, et ta on robot, tehisintellekt.

Anna:
Jah, ära lase mul robotiks jääda kogu oma elu. Palun treener minuga. Sa päästad mind.

Chris:
Palun. Kui soovite, siis vaadake lihtsalt allolevat kirjeldust. Kui kuulate seda taskuhäälingusaadet, minge lihtsalt veebisaidi juhendamise lehele Ex-Boyfriend Recovery või Ex-Girlfriend Recovery, kui juhtute olema mees, kes ärevuse aspekti kuulab.

Anna:
Jah. Meil on ikka palju nalja, mees või naine.

Chris:
Ja võite ka nutta, kui olete mees. Ärge muretsege. Anna on korras.

Anna:
Tead mida? Mul oli üks mees täna meie seansi ajal nutnud minu poole.

Chris:
Pole võimalik.

Anna:
Jah.

Chris:
Mis kuradit valesti on? Miks nad minuga ei nuta?

Anna:
Ma arvan, et lihtsalt ... ma ei tea. Võib-olla on mul nutmine okei. Noh, ma mõtlen, et lahku minek on tõesti karm. Kuidas sa ei saa nutta?

Chris:
Jah, ma arvan küll. Võib-olla annan selle vibra, Lõpeta nutmine, me läheme-

Anna:
Lõpeta nutmine, ära nuta!

Chris:
Jah, puurige seersant, eks.

Anna:
Enam pole pisaraid! Ükski teie jaoks!

Chris:
Jah.

Anna:
Ei, ma olen lihtsalt nagu, see on okei, kui soovite nutta.

Chris:
Jah. Kuna see helikõrgus on kõrvale jäetud, täname teid selle kõige kuulamise eest ja me tuleme tagasi järgmisel nädalal. Kas meil on ettekujutus sellest, millest järgmisel nädalal räägime, või läheme lihtsalt uuesti tiibu?

Anna:
Ei. Ma mõtlen, et sa tead, kuidas mulle ei meeldi seda tiibu tõsta. Ma pean selle üle mõtlema. Millest sa tahad rääkida?

Chris:
Noh, teate, ma olen kirjutanud selle artikli, kas teie endine ikka hoolib sinust? Aga see on nii üldine ja nii ... Kuid minu mõte on sellele nii keskendunud. Nii et midagi selles vallas oleks mul ilmselt ette valmistatud.

Anna:
Saan sellist küsimust palju. Nagu: Kuidas ma tean, et ta ikka minust hoolib?

Chris:
Jah.

Anna:
Selle märgid ja signaalid. Ma kuulan ja

Chris:
Jah, ma olen olnud-

Anna:
Jah.

Chris:
Olen püüdnud seda seostada psühhoanalüütiku Carl Jungiga.

Anna:
[Uni 00:53:10] ja muu, jah.

Chris:
Jah. Võib-olla on midagi sellega seotud, et ma saan ... mõtlen lihtsalt, et mis annab mulle YouTube'i video, mille võiksin artiklisse kleepida, et see tõesti hea välja näeks? See pole ilmselt eduka teema alus.

Anna:
Ma tahan öelda, et soovite, et kogu teie sisu oleks kõigil platvormidel ühtlane. Nii et saan aru.

Chris:
Ma tahan, et see näeks hea välja ja et see oleks võimalikult kvaliteetne. Ja ma tean, et kvaliteet on sinuga kaasas.

Anna:
Ja sina. Teeme koos kvaliteeti.

Chris:
Ja ja.

Anna:
Jah.

Chris:
Põhimõtteliselt ilmuge järgmisel nädalal ja saame teada, mis juhtub.

Anna:
Meil on millest rääkida, see saab korda.

Chris:
Me saame selle aru, poisid.

Anna:
Jah.

Chris:
Hästi.

Anna:
Hästi. Aitäh, kutid.