Edulugu: kuidas ta kindlustas kuupäeva ja sai end tagasi

Millist Filmi Näha?
 
Esitage taskuhäälingusaate jagu Mängimine

Täna on mul teile eriline maiuspala. Eelmisel nädalal oli mul hea meel intervjueerida Saarat, kes on üks meie seast. Jällegi, kui te pole tähelepanu pööranud, olen teinud seda sarja, kus olen intervjueerinud inimesi, kes on meie programmi läbi teinud ja endised tagasi saanud.



Ilmselt parim osa selles on see, et kontrollin ukse peal oma ego ja vaatan lihtsalt, mis töötab. See tähendab, et ma ei hooli isegi sellest, kas nad kasutasid strateegiaid, mida me oma programmis õpetame.

See puudutab rangelt tulemusi.







Noh, tänane intervjuu on kullakaevandus.

Eduloo ärakiri

Chris:
Okei. Täna räägime Sarahiga, kes on üks meie armsatest edulugudest, kes on programmi läbi teinud ja juhtus ta end tagasi saama. Esitame talle lihtsalt küsimusi selle kohta, mida ta tegi. Kuidas sul läheb, Sarah?

Sarah:
Oh, ma olen tubli. Ma olen hea. Kuidas sul läheb?





Chris:
Seal ripub. Seal ripub. Saite endise eksemplari tagasi ja üks asi, ma ei tea, kas teate, oleme viimasel ajal teinud seda asja, kus proovime salvestada nädalas eduloo, kus postitame selle oma YouTube'i kanalile. Püüame lihtsalt välja selgitada, mis on inimesed, kes teevad edukalt, võrreldes inimestega, kes ei ole edukad. Ilmselgelt oli teil ja teie endisel poisil lahku minek.

Sarah:
Mm-hmm (jaatav). Jah.

Chris:
Kuidagi tulite meie atmosfääri ja ostsite meie programmi. Ma ei tea, kas te tegite minuga treenerit või pigem treener Annaga. Aga ma tahan, et teie suhtumine oleks selline, et okei, te lähete läbi selle lahususe. Mis on teie esimene vastus sellele lagunemisele? Kas lähete kohe Google'i ja ... loete kõiki artikleid, mida saate lugeda oma endise naasmise kohta? Milline see teie jaoks oli?

Sarah:
Jah, seda ma põhimõtteliselt ka tegin. Aga ma olin tol ajal nii ärevil. Ma ei tea, mida teha. Nutsin nagu tavaliselt. Ma nutsin-

Chris:
Sa tegid leinaprotsessi läbi.

Sarah:
Jah. Õige. Jah, protsess.

Chris:
Kui kaua see teie jaoks kestis?

Sarah:
Kuud.

Chris:
Kuud? Okei. Niisiis, pea vastu. Andke meile kuupäevad. Millal selline lagunemine toimub?

Sarah:
See toimus eelmise aasta septembri lõpus.

Chris:
Okei. Kui kaua see leinamine kestab, enne kui jõuate Ex Boyfriend Recoveryni?

Sarah:
Tegelikult avastasin programmi umbes samal ajal. Oktoobri algus niimoodi.

Chris:
Okei.

Sarah:
Kuid leinaprotsess selle aja jooksul ikka käib.

Chris:
Ma näen.

Sarah:
Püüdsin aru saada, miks see nii juhtus. Ma süüdistan ennast lagunemises ja mis seal ikka. Jah. Ja siis avastasin teie programmi ja ütlesin nagu: 'Olgu. Miks mitte proovida? ' Sest sel ajal tahan ma ikka temaga koos olla.

Chris:
Sa pääsed programmi, ilmselt sisened Facebooki gruppi ja märkasin, et suhtled teiste Facebooki grupi inimestega. Kas saite partneriks ühe lahingusõbraga, et aidata teil seda leinaprotsessi läbi viia?

Sarah:
Jah. Jah ma tegin. Nad sidusid mind kellegagi, kes on minu piirkonna lähedal. Minu lahingusõber tõesti aitab. Seejärel lugesin läbi ka kõik muud Facebooki grupi lood. Niisiis, leidsin paar inimest, kes on tegelikult väga positiivsed ja jälgivad sel ajal programmi väga, nii et proovisin neid lisada ja proovisin neid öelda, ma ütleksin. Nagu vent. Kuid nad on umbes nagu: 'Oh, jah. Ma saan aru, kuidas sa end tunned. Kuid saame selle koos läbi elada. ' Sellised asjad. Kõik on lihtsalt positiivne.

Chris:
Okei. Sisenete Facebooki gruppi, hakkate sealsete inimestega suhtlema. Kas tegite üldse tavapärast kontaktivaba reeglit?

Sarah:
Jah.

Chris:
Kas mäletate, kui pikk oli teie kontaktivaba reegel? Sest juba mõnda aega on ilmselgelt, et te seda alustasite.

Sarah:
Ma arvan, et alustasin kohe oktoobris. Ja siis on järsku taifuun tulnud [ülekäte 00:04:15] -

Chris:
Okei, nii nagu orkaan, taifuun.

Sarah:
Jah. Nii nagu mina-

Chris:
Nii et teile meeldis see, et muretsesite oma endise pärast.

Sarah:
Jah. Äkki võttis mu endine minuga ühendust ja ta küsis minult: 'Kuidas läheb? Loodan, et teil on kõik korras. See on ... keskus. Kui midagi juhtus, võite siia minna. '

Chris:
Ossa.

Sarah:
Selline asi.

Chris:
Emal loodusel oli vaja kaasa lüüa, et ta teie poole pöörduks. Teil on vaja lihtsalt orkaani, poisid. Kas mäletate, kui kaua ükski kontakt puudub? Eirasite teda ja siis tuleb see taifuun pähe? Kas olite selle poole peal? Kas sa olid sellega peaaegu läbi? Kas sa olid seda just alustanud?

Sarah:
Ma arvan, et see oli mõni nädal pärast seda. Ma arvan, et umbes kaks või kolm nädalat, kui ma ei eksi. Ei, see on vist nagu kaks nädalat. Siis on mul innukas reaalselt vastata. Ma ei peaks. Ma tean, et ei peaks.

Chris:
Nii et sa rikkusid reegleid ja vastasid. Nii et vastasite talle tagasi, sest põhimõtteliselt ütleb ta: 'Hei, siin lähete taifuuni asjadega, kui olete taifuunist kinni jäänud.' Mida sa ütlesid, kas mäletad?

Sarah:
Ma lihtsalt ütlesin: 'Jah. Täname muret. ' Ma ütlesin. Ma vastasin: „Tänan muret. Mul on siin kõik korras. Mul on üksi kõik korras. ' Ma lihtsalt ütlesin nii. Midagi sellist. Ma ei mäleta.

Chris:
Nii et ütlete sõna otseses mõttes: 'Jah, ma olen üksi, ilma teiega korras.'

Sarah:
Jah. Omamoodi, aga tegelikult mitte. Ja siis läksin rühma ja ma rääkisin neile selle loo. Siis nad ütlesid: 'Ei. Peate uuesti alustama. ' Nii et mul on [ülekäte 00:06:12] -

Chris:
Alustasite uuesti, jah. Ja kas sa järgisid nende nõuandeid?

Sarah:
Jah. Ma tegin. Läksin kohe NC-sse.

Chris:
Okei. Niisiis läksite reegli kontakti puudumiseks. Alustasite otsast peale. Kas saite teisel ringil täiesti läbi?

Sarah:
Jah.

Chris:
Okei. Kui kaua see oli? Nagu 30 päeva, 21 päeva? 45 päeva?

Sarah:
Plaanisin seda teha nagu 30 päeva, kuid siis tunnen end sellest hästi. Keskendun iseendale. Lugesin palju. Käisin sõpradega väljas. See on nagu ma poleks seda mõnda aega teinud, pärast lagunemist. Panin end riidesse. Postitasin pilte ja tegin siis kõiki asju, mis mulle meeldivad. Kuid lugemine aitab mind sel ajal palju.

Chris:
Milliseid asju sa lugesid? Kas loete nagu eneseabi, näiteks soovite ennast täiendada? Või oli see pigem lihtsalt väljamõeldud asjad, et hajutada end lahusolekust?

Sarah:
Noh, see on rohkem failides, mille Facebooki grupp pakkus.

Chris:
Okei. Nii et see on pigem selline eneseabi tüüp nagu: 'Hei, seda peaksite oma ajaga tegema.'

Sarah:
Jah.

Chris:
Kas tundsite, et läbisite selle kontaktivaba perioodi, kus keskendute iseendale, tõesti midagi muutis?

Sarah:
Jah. Jah. Mul on tunne, nagu ei, lahusolek ... sain aru, et lahusus polnud minu süü. Ja mõistsin, et tegelikult saame mõlemad lahendada asju, kui ta andis mulle rohkem aega seletamiseks. Sest laialiminek toimus just nagu oeh, hah, niimoodi. Nagu äkki-

Chris:
See oli hämaras.

Sarah:
Jah. Nagu välk selgest taevast.

Chris:
See oli teie jaoks lihtsalt šokeeriv.

Sarah:
Jah. Ja ta ütles: 'Olgu, see on kõik. Me pole enam poiss-sõbranna. See on kõik. '

Chris:
Okei. Kas oleks õiglane öelda, et kuna olete selle taifuuni pärast kontakti muutnud, alustasite otsast peale, otsustate, et teete 30 päeva ilma kontakti ja hakkate keskenduma teile, arvate, et see on õiglane see andis teile rohkem sellise vaate nagu: 'Kuule, ta peab mind rohkem austama, kui me jälle kokku saame?'

Sarah:
Jah.

Chris:
Okei.

Sarah:
Mul oli vaja, et ta kuuleks ka minu arvamust. Mitte ainult tema arvamus.

Chris:
Kas tunnete, et teie suhe enne lahkuminekut oli palju sarnane sellega, kus lasete tal omamoodi lasta?

Sarah:
Jah. Ma võin seda öelda.

Chris:
Okei.

Sarah:
Siis, alates 30. eluaastast, oli mul seanss Annaga.

Chris:
Anna.

Sarah:
Ja siis alates 30 päevast pikendasin seda 40-

Chris:
Neli, viis.

Sarah:
Neli, viis.

Chris:
45 päeva.

Sarah:
Kuid see ei läinud ... Jah, 45 päeva, umbes selle aja ümber. Siis hakkasin pärast seda esimest sõnumit saatma.

Chris:
Ja kuidas see läks, kui sa… Kas sa jõudsid kõigepealt temani? Las ma küsin selle küsimuse. Kui teete oma 30 päeva ja pikendate seda 45 päevani, kas ta jõudis selle aja jooksul teiega üldse teksti poole?

Sarah:
Mitte.

Chris:
Ei. Nii pidid sa lõpetama oma kontaktivaba reegli ja kõigepealt temaga ühendust võtma. Ja kuidas see suhtlus sujus?

Sarah:
Lõpuks oli see positiivne. Ta vastas lihtsalt minu küsimusele.

Chris:
Okei, nii et ta lihtsalt vastas küsimusele.

Sarah:
Jah. Ja siis proovisin selle, tekstsõnumid, kõrgetel märkmetel lõpetada. Ma arvan, et esimene läks neutraalse ja positiivse vahele.

Chris:
Okei. Neutraalne, okei, nii et mitte päris positiivne, kuid natuke parem kui neutraalne, okei. See on selle vahel.

Sarah:
[ülekäik 00:10:29].

Chris:
Okei.

Sarah:
Jah. [kuuldamatu 00:10:33].

Chris:
See oli esimene suhtlus, mis teil oli. Teil on ilmselt teksti vestluse üle mingil hetkel teine ​​vestlus. Kui kiiresti see teie jaoks juhtub?

Sarah:
Okei. Kui aus olla, arvasin, et No Contact on minu jaoks kõige raskem, nagu see protsess, mida ma arvasin. Aga siis tulin

Chris:
Tekstsõnumid.

Sarah:
... sõnumite saatmine, see oli minu jaoks kõige raskem.

Chris:
Mul on tõeliselt uudishimu, miks sa nii tunned?

Sarah:
Sest te ei saa lihtsalt sõnumeid saata, mida iganes soovite. Nagu mainisite, peate tema huvides ringi käima. Mul kulus strateegia reaalseks kirjutamiseks päevi. Ma ütleksin: 'Olgu, loetlege tema huvi', sellised asjad. See on nagu

Chris:
Oh, see läks sinuga sassi. Sest sa oled nagu: 'Oh, ma tahan rääkida asjadest, millest ma tahan rääkida, aga ma tean, et ma ei saa. Ma pean rääkima asjadest, millest ta tahab rääkida. Ja ma ei tea asju, mis talle meeldivad. '

Sarah:
Jah.

Chris:
See õnnestus, sest ilmselt tegelesite temaga tema huvidega. Või ma eeldan seda, eks?

Sarah:
Jah. Jah. See toimis. See toimis küll.

Chris:
Okei. Tegelesite temaga tema huvidega. Ma olen uudishimulik, kas sa tundsid, et kui sa teda tema huvidega tegelesid, oli ta palju rohkem vestlustega seotud? Või oli see lihtsalt neutraalse ja positiivse lähenemise vahel?

Sarah:
Oleneb teemast, ma ütleks.

Chris:
Okei.

Sarah:
Sest mõned esimesed, esimene läks korda, sest see on seotud tema huviga. Ja siis teine, minu arvates, ei läinud hästi. Ta oli minu vastu kummituslik.

Chris:
Oh, nii et ta isegi ei vastanud.

Sarah:
Jah. Tähendab, ta vastas.

Chris:
Oh, ta lihtsalt ei tegelenud siis.

Sarah:
Jah. Nagu üks või kaks sõna, selline. Nagu algus [ülekäik 00:13:00] -

Chris:
Oh, ma näen.

Sarah:
Tahtsin selle lõpetada. Kuid ta lõpetas selle kõigepealt.

Chris:
Okei. Kuid ta vastas, ehkki ainult mõne sõnaga, mis pole täiuslik. Millal hakkasid asjad hoogu andma?

Sarah:
Ma ei mäleta. Ma arvan, nagu mõtlen pärast viiendat või kuuendat teksti, sest vahepeal ... Okei, sain tollal oma endise eksiga aru, et lugesin tema mustrit. Ma olen kindel, et nagu okei, millal on sobiv aeg, et ta mulle tegelikult vastaks? Sest lõpuks sain aru, et kui talle päeva jooksul tekstisõnumeid saata, kulus tal selliseks vastamiseks rohkem kui kolm kuni neli tundi.

Chris:
Vau. Märkasite, et kui saadate talle päeva jooksul sõnumeid, võtab ta vastamiseks tunde. Ma eeldan, et öösel reageerib ta palju kiiremini.

Sarah:
Jah. Sellest sain aru. Sellepärast.

Chris:
Kas saite teada, et see on tingitud sellest, et ta on kogu päeva jooksul tööd saanud?

Sarah:
Jah. Jah. Ta on hõivatud. Ma saan kuidagi aru, sest ta on nagu: „Kui ma töötan, pean keskenduma oma tööle. Ärge häirige mind, ”selline asi. Ja siis rääkisin oma Facebooki ühe liikmega. Siis küsin temalt nagu: 'Olgu. Mida ma pean tegema? Millal peaksin teie arvates talle sõnumeid saatma? Ta vastab mulle alati umbes kolm kuni neli tundi. See tähendab, et ma pean teda kuidagi peegeldama, eks? Kui ma nii kaua ootan, lähen juba magama. Ma tavaliselt ärkan, peab vara ärkama. Jätan vestluse alati rippuma. Ja ma ei taha seda. Ma tahan lahkuda kõrge noodiga. Ma pean leidma strateegia. ”

Sarah:
See oli siis, kui ma mõistsin, kui ma rääkisin sellest oma lahingusõbrale ja ta soovitas: 'Olgu, miks mitte seda siis öösel teha? Pärast töö lõpetamist öösel sõnumite saatmine. Võite lihtsalt eeldada, mis kell on. Ja siis ongi kõik. Jäta ta kõrgele noodile. See on kõik.'

Chris:
See on peaaegu nii, nagu kaasaksite ta öösel vestlusesse. Ja ta tunneb: 'Ohoo, see on lõbus.' Ja siis ta mõtleb sellele terve päeva, lootes, et kavatsete talle kogu päeva jooksul sõnumeid saata, ainult ... Kas mul on see õigus, sa saadad talle praegu ainult öösel sõnumeid?

Sarah:
Jah. Sel hetkel.

Chris:
Ja te ütlete, et see pani asjad tegelikult kiiremini ja paremini minema.

Sarah:
Ma ütleksin, jah. Ma ütleksin, sest on ka päevi, kus ta pole üldse kihlunud. Nagu ma ütlen, oleneb teemast. Kui ta teemaga tegeleks, vastaks ta mulle palju. Ja siis ma jätan ta alati maha, nagu pärast teksti jätan alati umbes viis-neli päeva, niimoodi. Ja siis, kui me tekstisõnumiga harjume, proovisin tühimiku vähendada.

Chris:
Okei. Lihtsalt, et mul oleks see õigus. Kõigepealt ütlete, et kui te esimest korda talle sõnumeid hakkasite saatma, teeksite sinna, oleks veel palju aega, enne kui peaksite uuesti vestlema. Kuid mida rohkem sa seda tegid, seda väiksem on vahe, kuni selleni, et teie kutid saadate igal päeval iga päev sõnumeid?

Sarah:
Mm-hmm (jaatav). Ja siis sel hetkel, selle asemel, et ma alustaksin [ülekäimist 00:17:16] -

Chris:
Ah, ta alustas vestlusi.

Sarah:
Jah. Jah.

Chris:
Ilus. See on suurepärane. Kas tunnete, kui kaua ... sest ma arvan, et see on tohutu küsimus, mis paljudel seda podcasti kuulavatel inimestel on. Ja see on selline: 'Mina olen see, nagu Chris, te ütlete mulle, et ma pean enne oma endisele sõnumi saatma. Mida on vaja, et ta kõigepealt mulle teksti saadaks? '

Chris:
Ja minu teooria on alati olnud. Noh, kui teete seda, mida te tegite, kui teete seda, mida teeb Sarah, kus alustate vestlust ja lõpetate selle kõigepealt, siis lõpuks hakkab ta vestlust ihkama ja ulatab kõigepealt käe. Ja sa ütled, et just sinuga juhtus.

Sarah:
Jah.

Chris:
Vinge. Mida see võttis? Kui kaua te kutsuite edasi-tagasi, enne kui te lõpuks üksteist isiklikult nägite?

Sarah:
See võttis natuke aega.

Chris:
See võttis natuke aega.

Sarah:
[ülekäik 00:18:07]. See võttis natuke aega. Olgu, vaatame. Umbes oktoober, november. See algas novembri keskpaiga vahel, alustasime tekstisõnumite saatmise etappi.

Chris:
Okei. Tekstisõnumite saatmise etapp algab novembri keskpaigast. See on umbes kaks ja pool kuud.

Sarah:
Ja siis ma arvan, et see muutub jaanuarini huvitavamaks.

Chris:
Te kutid saatsite kolm, kolm ja pool kuud.

Sarah:
Ma arvan, et jah, jah.

Chris:
Ja lõpuks olete kutid ... Kes sunnib isiklikult kohtuma? Kas te kutsed võtate järgmisena telefoni? Või lähete otse sellele isiklikule etapile?

Sarah:
Vabandust. Vabandust. See oli minu äratus.

Chris:
Kas see on teie poiss-sõber, kes helistab?

Sarah:
Ei, see on minu alarm.

Chris:
Ta kutsub eetrisse, poisid.

Sarah:
Ei. Oota.

Sarah:
Ma olin see, kes proovis

Chris:
Näete teda isiklikult?

Sarah:
Ei. Enne seda oli mul videokõne.

Chris:
Okei, nii et näost-näkku, videovestlus, Skype, sellist laadi asjad?

Sarah:
Jah. Sest vestluses palusin tema abi minu maksudeklaratsiooni koostamisel.

Chris:
Oh, ilus. Miski ei pane kedagi rohkem tähelepanu pöörama kui ... See, et ta tahtis teid maksudeklaratsiooniga aidata, on õige, see on hea märk, sest keegi ei taha maksudeklaratsioone teha.

Sarah:
Jah. Ei

Chris:
Ma arvan, et see on ilmselgelt hea märk. Nii panite ta näost-ajast asja tegema.

Sarah:
Jah, sest ma ütlesin: 'Oh, ma pean tegema videokõne, sest ma vajan sind tõesti-

Chris:
Nagu te seda vajate

Sarah:
… Peate seda nägema. '

Chris:
Oh, see on nii geenius. See on nii tark, Sarah.

Sarah:
Aga vahepeal, vestluse ajal, sest postitasin palju asju. Ta suhtleb oma sotsiaalmeedias harva, näiteks Facebookis või Instagramis. Seega kasutame LINE vestlusrakendust palju. Enamiku oma piltidest postitasin sinna Facebooki ja Instagrami asemel. Ja ta arvas, et mul on juba keegi olemas.

Chris:
Oh, ta arvas, et sa juba käid.

Sarah:
Jah.

Chris:
Ta arvas, et olete temast edasi liikunud.

Sarah:
Mm-hmm (jaatav). Enne videokõnet küsis ta minult pidevalt: 'Kas olete kellegagi koos?'

Chris:
Oh, ta on juba mures, et sa tema juurest edasi kolisid.

Sarah:
Ma ei tea, võib-olla. Kuid ta ei näidanud, et ta oli-

Chris:
Siis proovis ta seda lahedalt mängida.

Sarah:
Jah.

Chris:
Ta üritas seda küsida, ilma et ta järsku välja tuleks ja lihtsalt oleks sellest tegelikult algul aru saanud. Ta kalastas ringi, on vist hea viis seda panna.

Sarah:
Jah.

Chris:
See on veel üks huvitav asi, mida õppisite vestluses. Kas pärast seda, kui olete maksudeklaratsioonidega selle näoga seotud asja rikkunud, saab see uueks normiks, kus te kogu aeg näoajaga räägite? Või on see, kas lähete kohe tagasi tekstisõnumite juurde?

Sarah:
Ei, see on nagu vahel.

Chris:
Okei, nii et teete lihtsalt kõike, mis tundub vestluse jaoks asjakohane.

Sarah:
Mm-hmm (jaatav).

Chris:
Mõnikord saadate sõnumeid, mõnikord näo ajal. Ja lõpuks hakkab üks teist kuttama isiklikku kohtumist. Kes seda tegi? Kas sina surusid seda? Või oli see tema, kes seda surus?

Sarah:
See olin mina.

Chris:
Oeh olgu. Ei, see on ilus. Kuidas sa seda tegid? Kuidas panite ta nõustuma?

Sarah:
Pärast videokõnet. Proovisin enne kohtumist, plaanin juba edasi, olgu, peaksin tegema, millal peaks kohtumine olema? Panin sellele ajaskaala. Ma pean veenduma, et mul on temaga veel üks telefonikõne. Maksuküsimustega seotud videokõne põhjal lõpetasin selle. Ja siis proovisin seda uuesti jätkata, sest vormi reaalne täitmine võttis palju tööd. Ma lõpetasin selle. Ma ütlesin: 'Olgu, jätkame järgmisel korral.' Ja siis teine ​​kord oli asi natuke maksuvormi osas, aga siis lähen temaga kaasa, rääkides tema tolleaegsest huvist. Ta oli anime.

Chris:
Segasite äri nii-öelda mõnuga.

Sarah:
Jah. [ülekäik 00:23:20].

Chris:
Te ei saanud maksuvormi esimest korda täita. Kasutasite seda ja ütlesite: 'Kuule, teeme seda järgmisel nädalal uuesti', et ta uuesti telefoni saada. Kuid selle asemel, et kogu aeg maksuvormi teha, hakkate temaga ka lihtsalt tavalist orgaanilist vestlust pidama.

lugude maa: soovide loits

Sarah:
Jah.

Chris:
Ja ilmselgelt läheb see hästi?

Sarah:
Jah, lõpuks. Ja siis ma muudkui tegelen nagu sõnumite saatmisega. Ja siis ma kasutasin, kokkusaamise põhjus on see, et ka tema aitab mind välja, sest ma suhtlen temaga, kasutades seda, mida me vestluses oleme rääkinud. Ja siis kasutan kohtumiste jaoks sama teemat. Näiteks-

Chris:
Ma armastan. See on nii tark. See on nutikas, sest maksuvormid, kõik, kes on kunagi pidanud maksuvorme üksi tegema, olen pidanud seda tegema ja mul on olnud abi, nende maksuvormide läbimine võtab kaua aega. Te ütlete, et kasutate endiselt maksuvormi, et teda isiklikult näha, näiteks: 'Kuule, kas ma saaksin sind lihtsalt isiklikult näha, et saaksid mind selles aidata?'

Chris:
Ja pluss, see on nagu tütarlaps hädas tüüpi. Ta tahab sind aidata. Ta tahab tunda end kangelasena.

Sarah:
Jah. Lõpuks. Siis panin kohtumise kokku. Panin meetupi paika ja siis kohtusime kohvikus. Ta ütleb: 'Oh, see on juba mõnda aega olnud', sellised asjad. Ja siis sain pärast seda aru: 'Okei, mul on vaja millegi jaoks abi.' Kuid lõpuks olen rumal, ma ei teinud seda, mu sülearvuti aku sai otsa, nii et me ei saanud midagi teha. Ma olin nagu: „Oh, mu jumal. Ajasin sassi, ”niimoodi. Esimene kohtumine.

Chris:
Ei. Kas see õnnestus siiski teie kasuks? Sest see sundis teid peaaegu rääkima lihtsalt tavalistest paariasjadest.

Sarah:
Jah. Ja siis otsustasin, et okei, see lõppes nii. Nii et ma võin temaga lihtsalt juhuslikku vestlust pidada. Ja siis selle asemel, et ta mind sel ajal välja aitas, pidime lihtsalt rääkima. Nagu see, mis tema elus on toimunud, ja yada, yada, yada. Ja ma räägin sellest, mida ma olen teinud yada, yada.

Sarah:
Ja siis kestab see ainult umbes poolteist tundi, niimoodi. Nii et ma ütlesin nagu: 'Oh, ma pean minema. Ma pean pärast seda oma sõbraga kohtuma, ”ütlesin. Siis nägi ta mind alati, alati kui me olime paar, alati mind otse jaama. Ta ei jätnud mind kunagi rahule.

Chris:
Okei.

Sarah:
Seda ta tegi.

Chris:
Ta jalutas su rongijaama.

Sarah:
Jah.

Chris:
Et sind nii öelda kaitsta.

Sarah:
Jah. Sel ajal, kui me valgusfoori ületame, üritas ta mind niimoodi kallistada. Kuid ma ei hakanud vastu. Ta üritas mu õlast kinni hoida. Aga ma ei pidanud vastu

Chris:
Oh, nii et ta on nagu õlg ümber. Ja sa lihtsalt lased tal seda teha.

Sarah:
Jah. Aga siis ma ütlesin ja siis pärast seda, kui ta mind jaamas nägi, ütlen lihtsalt: 'Olgu, see on kõik. Olgu, räägime uuesti, ”niimoodi.

Chris:
Täpselt nii?

Sarah:
Täpselt nii. Ja siis pärast seda postitasin kõik Facebooki. Ja siis sain modifikatsioonide reaktsiooni ja siis reageerisid olukorrale ka teised inimesed. Ja siis nad ütlesid: 'Oh, ma arvan, et see läks päris hästi.'

Chris:
Ei, see läks hämmastavalt. See on tegelikult arukas, sest teie maksuvormi asi paneb ta kogu selle kangelaskompleksi olukorda, läbi kõigi telefonikõnede, mis tal maksude maksmisel abiks on. Teie sülearvuti tühjenemine oli varjatud õnnistus, aku. Ma arvan tegelikult, et see on omamoodi geniaalne asi, sest sa tulid sinna sisse ja see sunnib sind lihtsalt tavalist vestlust pidama. Ja ta hakkab ... Ilmselgelt pole te teda veel tagasi saanud.

Sarah:
Mitte.

Chris:
Mida on vaja siin palli üle väravajoone suruda? Sinna, kuhu ta sind jälle sõbrannaks palub?

Sarah:
Okei. Siis läksime teisele kohtumisele, mille algatajaks oli minu arvates tema.

Chris:
See on alati hea märk. Niisiis algatab ta teise kohtumise.

Sarah:
Jah. Ja siis ma ütlen nagu: 'Oh, ma vajan teie abi millegi jaoks.' Jällegi kasutan seda ... Aga see on teine, sest ma tahtsin minna kuhugi, kus ta saab mind kooli aidata -

Chris:
Koolivärk.

Sarah:
... kooliasjad, sest töötan koolis õpetajana. Ja siis tahan samal ajal minna kohta, kus see on natuke romantiline koht.

Chris:
Tahtsite natuke rohkem privaatset ala, kus kutid saavad lihtsalt ühendust luua.

Sarah:
Jah. Vabandust, jah.

Sarah:
Siis valis ta koha. Ta ütles, olgu, sest tol ajal oli see kirsiõis.

Chris:
Oh, väga tore. See on umbes nii romantiline kui saab, Sarah.

Sarah:
Jah. Ma ütlesin talle: 'Oh jah. Miks mitte? Kohtume. Sa saad mind aidata. '

Chris:
Oh jah, miks mitte?

Sarah:
Jah, miks mitte?

Chris:
Lähme õiepuude juurde. Okei.

Sarah:
Ja siis ma ütlesin: 'Olgu, peate mind aitama kooli pesapallikraami leidmiseks,' sest ta on pesapalliga tegelenud.

Chris:
Okei. See on päris hea.

Sarah:
Jah. Ma ütlesin nagu: 'Mul on vaja pesapallimeeskonna asjades abi.'

Chris:
Okei. Sa töötad koolis. Valite tema aju pesapallikraami jaoks. 'Aidake mul pesapalli asju välja valida.'

Sarah:
Jah.

Chris:
Vau, sa oled nii tark. Ma ei usu, et sa ... Enne kui me lindistama hakkasime, mängisid sa seda lihtsalt maha. Sa oled nagu: 'Oh, ma ei teinud tegelikult midagi nii erilist.' Kõik see värk on tõeliselt tark. Ma lihtsalt ei usu, et annate endale isegi piisavalt krediiti.

Sarah:
Ei. Tänu mu lahingukaaslastele igatahes. Koostasime palju teksti, mõtlesime palju.

Chris:
Teil oli see kõigi tüdrukute tugisüsteem ja kõik muu selline.

Sarah:
Jah.

Chris:
Ja nii, pesapalli värk. Ta aitab teil pesapallikraami kätte saada. Ja ma eeldan, et siin juhtub midagi romantilist.

Sarah:
Jah.

Chris:
Okei. Lähme kauba juurde, Sarah. Läheme kauba juurde.

Sarah:
Siis, enne kui pesapallipoodi läksime, ütles ta: 'Olgu, lähme ja vaatame kirsiõit.' Ta teab, et tegelen fotograafiaga. Tõin oma kaamera-

Chris:
Oeh olgu. Sa tõid kaamera.

Sarah:
Jah, ma võtsin oma kaamera kaasa. Ja siis tegin mõned pildid. Ja siis ma ütlen: 'Okei, poseeri mulle nüüd.' Ja ma tegin tema pilte. Kõndisime nagu tavaliselt. Ja siis tõi ta äkki mulle selle ühe koha, kus ta ütles: 'Oh, see on minu lemmik koht kirsiõite vaatamiseks.' Ta ütles seda mulle. Kõndisime ja ma vaevlesin tol ajal oma kaameraga. Püüdsin seda karpi tagasi panna, sest lõpetasin juba pildistamise. Siis haaras ta mööda minnes mu käest.

Chris:
Oeh, haaras käest, okei. Mis järgmisena juhtub?

Sarah:
See oli lihtsalt tujus, kus-

Chris:
Okei, teil on kirsiõied, tuul kõigub. Ta haarab su käest.

Sarah:
Ja see oli järve, väikese järve kõrval.

Chris:
Oh, sa lihtsalt paned nüüd stseeni veelgi paremaks. Kas üle järve oli nagu piirdeaed, millest saab järve äärde kõndida?

Sarah:
Jah. Tähendab, ei. See on lihtsalt jalutuskäik ümber järve.

Chris:
Okei. See on kõnnitee ümber järve. Ja ta haarab su käest. Kas ta üritab sind suudelda?

Sarah:
Mitte.

Chris:
Ei. See on nii antiklimaktiline. Sa ehitasid selle nii hästi üles.

Sarah:
Ei. Lõpuks hoiame lihtsalt käest lõpuni. Siis tõi ta mu pesapallipoodi. Käest kinni hoides ei öelnud ta midagi. Ta ei öelnud: 'Lähme koos tagasi' või midagi sellist. Ei midagi.

Chris:
Ei midagi sellist.

Sarah:
Ei midagi.

Chris:
See oli just nagu ta lihtsalt haaras su käest. Ta on nagu: 'Sa oled minu oma.'

Sarah:
Jah. Nii et ma lihtsalt pidin-

Chris:
Kas teie kutid pidasid vähemalt vestlust selle üle, kuidas te uuesti kokku saate? Või eeldati seda lihtsalt sellest hetkest peale?

Sarah:
Ei midagi. Ei midagi.

Chris:
Ei midagi. Te olete koos olnud, ilma et oleksite seda vestlust pidanud. Sa oled nüüd lihtsalt poiss-sõber.

Sarah:
Jah. Lõpuks.

Chris:
Huvitav.

Sarah:
Jah, aga siis me ei rääkinud sellest. Siis läksime pärast seda pesapallipoodi. Ta aitas mind välja pesapalli ja muu asjus. Siis pärast seda lõpetasin kokkutuleku.

Chris:
Vau. Ja kas ta siis käis veel ühe kohtumise jaoks natuke ringi?

Sarah:
Jah. Kuid tema töö tõttu

Chris:
Kulus natuke aega, enne kui see juhtus?

Sarah:
Jah. Tegelikult kulus mul selle käigus umbes 10 kuud, nagu

Chris:
Oh algusest lõpuni kulus tema tagasisaamiseks 10 kuud.

Sarah:
Sellest.

Chris:
Vau, sa oled üks pühendunud daam. Püha jama. 10 kuud.

Sarah:
Oota. Oktoober, november, detsember, jaanuar, veebruar, märts, aprill, mai, siis minu sünnipäev. Jah, umbes selle ümber. Nagu üheksa kuud.

Chris:
Nii üheksa, kümme kuud.

Sarah:
Üheksa kuud, jah.

Chris:
Vau. Nii et saite ta tagasi.

Sarah:
Jah. Kolmas kohtumine oli tegelikult see, mille ma tegelikult tegin ... Sest ta ei öelnud midagi-

Chris:
Ta ei öelnud midagi. Te käitute nagu poiss-sõber, kuid teil pole veel silti.

Sarah:
Jah. Ei, nagu me oleme iga päev ühendust võtnud, oleme iga päev saatnud sõnumeid, helistanud. Ja siis, aga ikkagi mitte midagi temalt. Eeldasin just, et me oleme juba poiss-sõber, aga ma tahan kinnitust [ülekäte 00:35:22]

Chris:
Jah, vajate kinnitust.

Sarah:
Jah. Ma ei taha asju rippuma jätta. Siis kolmas kohtumine, siis ma küsisin.

Chris:
Kuidas sa temalt küsisid? Kas viisite ta kirsiõite ette romantilisse keskkonda ja virutasite silmi ja ütlesite: 'Kuule, mis me oleme?' Kas sa tegid seda? Või oli see nagu nüri nagu: 'Hei, mis see on?'

Sarah:
Noh, ma justkui küsisin Annalt nõu, sest ma lihtsalt kardan, et ma rikun selle ära. Sest ma olen peaaegu kohal.

Chris:
Jah, sa oled põhimõtteliselt seal. Teil on kõik peale sildi.

Sarah:
Jah. Ma ei taha seda rikkuda, vaid seadsin Annaga kohtumise teise, kuidas te seda nimetate.

Chris:
Treeneritasite treener Anna juures, kes on teid kogu aeg regulaarselt nõustanud. Ja sa oled täpselt selline: 'Vaata Anna, mis aitab mul siin küürust üle saada? Kuidas ma saan ta ... 'Millega te kokku leppisite?

Sarah:
Jah. Anna annab mulle väga hästi strateegiaid. Kuid mitte ainult strateegiaid, ta nõustas mind ka paljudes asjades psühholoogia ja muu sellise osas. Siis ta koostas vestluse mustandi, kuidas see lõppema peaks. Aga oota, lase mul ... ma järgisin seda.

Chris:
Järgisite tema nõuandeid temaga peetud tõelises vestluses.

Sarah:
Jah. Anna ütles, et kui soovite, laske tal vestlusega tegeleda, ma ei saanud seda teha, nagu ma ei peaks seda tegema nagu üks-ühele seanss, sest ta tunneb, et kuulan teda üle. Selle asemel pean tegema midagi sellist, kui ta midagi teeb. Näiteks kui ta on köögis, peaksin ma seal vestlust pidama.

Sarah:
Siis olgu, kolmas kohtumine oli selline, et ma tahan tema sünnipäeva tähistada, nii et tegin kaardi. Siis andsin talle kaardi. Siis jalutasime tol ajal pargis. Annan talle oma kaardi. Ma ütlesin nagu

Chris:
Andsid talle kaardi, kõnnid pargis.

Sarah:
Jah. Ma ütlesin nagu: 'Oh, palju õnne sünnipäevaks.' Nii et siis ... Oota, oota, oota. Las ma otsin vestlust.

Chris:
Praegu vaatab ta koos treener Annaga oma märkmeid.

Sarah:
Ah olgu. Õige. Enne seda, vabandust enne kohtumist, juhtus midagi. Ta jättis mind omamoodi oma teksti külge rippuma. Kuid alates… enne olen ma ärevusttekitav inimene, nii et mulle meeldib [kuuldamatu 00:39:34] alati: „Kus sa oled? Kus [ülekäik 00:39:36] -

Chris:
Okei. Nii et jah, [kuuldamatu 00:39:38].

Sarah:
Jah. Pärast programmi minekut mõistsin, et see pole midagi head teha.

Chris:
Ei. See paneb sind tunduma natuke ebakindlamana, kui sa tegelikult oled. Sa koristasid selle ära, nii et sa ei tee seda enam, eks?

Sarah:
Jah.

Chris:
Kuid see ajab sind ilmselt hulluks. See on nagu: 'Mis toimub?'

Sarah:
Jah. Täpselt nii. Siis sain aru, et kuna ma programmiga liitusin, saan ma ennast kontrollida. Ma kontrollin oma emotsioone. Mulle meeldib: 'See on okei. Andke talle ruumi. Ta vajab seda. ' Andsin talle teksti vahele palju ruumi. Kui ta mulle ei vastanud, lähen lihtsalt: 'See on okei. Ma teen oma asju. Ma ei pea tema pärast muretsema, ükskõik mis. Ta saadab mulle sõnumi, kui midagi juhtub. ' Sellised asjad. Nii et ma ei muretse eriti nagu varem.

Sarah:
Siis juhtus tegelikult mõni päev enne kohtumist midagi. Ta läks koos oma kliendiga baari. Ja siis lõi üks tema sõber, poiss-sõber.

Chris:
Lööd teda?

Sarah:
Jah. Löö teda.

Chris:
Lõi teda rusikaga.

Sarah:
Jah.

Chris:
Okei. See on loo keerdkäik.

Sarah:
Siis ta ütles mulle. Ja siis ma muretsesin. Nii et ma muretsesin, aga ta jättis mu rippuma.

Chris:
Oota. Miks teda löödi? Kas küsisite temalt nagu: 'Miks teid löödi? Miks keegi sind lõi? '

Sarah:
Jah. Siin aitas Anna mind tegelikult. Siis ma kohtumise ajal tegin ... Enne kohtumist kirjutasin talle lihtsalt nagu tavaliselt: 'Olgu, kas me kohtume?' Nagu dah, dah, dah midagi sellist. Ma tegelikult ei rääkinud juhtunust.

Chris:
Okei.

Sarah:
Ma ütlesin lihtsalt: 'Oh, ma olen mures', midagi sellist: 'Aga jumal tänatud, et sul kõik korras on.' Nagu see. Kui kohtumine temaga kohtub, kallistan teda ja siis ütlesin nagu: 'Mul on nii hea meel, et sul kõik korras on. Ma olin sinu pärast mures. Ja pahandanud, et keegi sind lõi. ' Ja siis ma kuulan teda. Ja siis ta ütles: 'Ma ei peta sind' või midagi muud, ta ütles niimoodi.

Sarah:
Mõnikord juhtuvad sellised asjad baaris. Ja paar, tema sõbrad, tüdruk ja poiss-sõber ühinevad nendega. Ja siis järsku, kusagilt, ta lihtsalt lõi teda. Ma arvan, et võib-olla nende vestlus, mida nad pidasid

Chris:
Miski pani ta teele. Teie endine poiss-sõber oli öelnud midagi, mis pani ta põhjustama -

Sarah:
Võib olla. Võib olla.

Chris:
Hästi. Kasutate seda sobiva hetkena hoolivaks sõbrannaks olemiseks. Kuidas panete oma vestluse siltide saamiseks küsima?

Sarah:
Okei. Siis, see on koht, kus ma kuulan teda ja siis ta ütles: 'Asi on selles, miks ma teile selle kohta sõnumeid ei saatnud, sest ma ei taha sellest rääkida. Ma tahan juhtunu unustada. ' Seda ta ütles mulle. Ja siis ma ütlen: 'Olgu, ma aktsepteerin seda.' Ja siis ma ütlesin: 'Usun, et te ei peta mind, sest ma tean, et olete lojaalne.' Ma ütlesin: 'Kuid minu jaoks oli üllatus see, et sa ütlesid, et sa ei peta.' Nii et ma kasutan seda siis järgmiselt: 'Kas see tähendab, et oleme suhtes ja kohtame?'

Chris:
Oh, tark. Mida ta siis ütles?

Sarah:
Nii et kuna ma lihtsalt ütlesin nagu: 'Okei, tahtsin küsida, sest arvasin, et me käime. Kuid te pole seda öelnud. Nii et ma tahtsin lihtsalt veenduda, sellepärast ma ütlesin

Chris:
Treener Anna kavandas põhimõtteliselt: 'Kuule, see on ilmselt see, mida ta ütleb.' Ja sa lihtsalt järgisid stsenaariumi.

Sarah:
Jah.

Chris:
Mida ta ütles?

Sarah:
Okei, nii-

Chris:
Kas ta ütles: 'Oh, jah, me oleme suhtes.'

Sarah:
Siis hoidsime sel ajal käest kinni. Ja siis ütles ta mulle: 'Sa meeldid mulle.' Ta ütles, et nagu Jaapani kultuuris, ei ütle me ka tegelikult: 'Ma armastan sind. Ma armastan sind.'

Chris:
Okei. Sain sind.

Sarah:
See on alati nagu [kuuldamatu 00:45:01] midagi sellist. Nii et ta on nagu: 'Oh, sa meeldid mulle. Kuid ma pole kindel, mis me oleme, ”ütles ta. Näiteks: 'Mida sa mõtled, et me kohtume?' Ja siis ma ütlesin, et oleme suhtes. Ma ütlesin nagu tahaksin temaga lihtsalt kinnitada. 'Ma tahan seda lihtsalt kinnitada, sest me ei räägi sellest kunagi. Oleme iga päev tekstisõnumeid saatnud. Oleme teinud asju nagu paar, ”ütlesin. Ja siis ta ütles: 'Jah, me kohtume.'

Chris:
Okei. See on kõik. Saite kinnituse.

Sarah:
Jah.

Chris:
See õnnestus. Teda sai baaris mõni kutt, kes aitas teda tagasi saada. Kes teadis?

Sarah:
Jah.

Chris:
Vau. Kui vaatate tagasi oma kümne või üheksa kuu pikkusele kogemusele, siis mis tundis teid kõige rohkem? Kui valisite just ühe asja, mis tundus teie jaoks suurimat muutust? '

Sarah:
Enda ülesehitamiseks ütleksin seda kolme asja. Lahingukaaslased, palju lugemist, Anna juhendamine.

Chris:
Oeh olgu. Nii et meil on need kolm olemas. Battle Buddies, seega tugisüsteem, mis pakub. Lugemine, mis on nagu programmi lugemine, muu mõtte kasvatamiseks lugemine. Ja siis, kui keegi on sinuga koos ja aitab sind raskete hetkede juhendamisel. Ja kas tunnete, et need kolm asja tegid suurima muutuse?

Sarah:
Jah. Ma ütleksin, sest alguses ei suutnud ma oma emotsioone kontrollida. Ma ei saanud. Ma olin nagu kõik-

Chris:
Kui kaua kulus teil endal tunne, et teil on selle käsitseda?

Sarah:
Olete UG?

Chris:
Jah.

Sarah:
Paari kuu pärast. Ma arvan, et teen NC-d ... Okei, põhjus, miks ma tahan oma NC-d sel ajal pikendada, sest ma arvan, et mul on siiski vaja oma emotsioone kontrollida, mitte tema, vaid minu pärast tol ajal.

Chris:
Okei. Räägin teile midagi huvitavat, mida olen märganud. Neid intervjuusid tehes näen ühte järjepidevust, mida näen peaaegu iga üksiku seas, üks muster on inimesed, kes kasutavad kontakti puudumise ajal aega iseendale keskendumiseks. Ja vaadake omamoodi alasid, kus nad end nõrgana tunnevad. Teie jaoks on see emotsionaalne kontroll.

Sarah:
Jah.

Chris:
Mul on nii hea meel kuulda, et ütlesite, et laiendasite oma kontaktivaba reeglit, sest see ütleb mulle, et annate sellele tõesti palju väärtust. Ja ma ei saa teile öelda, kui palju see aitab, kui te endiga uuesti ühendust võtate, sest arvan, et nii paljud inimesed üritavad lihtsalt kiirendada kontaktivaba reegli täitmist seda rasket tööd tegemata. Ja see pole lihtne.

Sarah:
See ei ole.

Chris:
Sina, lihtsalt minu esialgsed mõtted oma olukorra kuulamise kohta, arvan ma, et on lausa hiilgav kasutada makse tema abi saamiseks ja sundida loomulikku viisi telefonitsi rääkimiseks ja loomulikku viisi kohtumiseks. . Ja ma arvasin ka, et see oli tõesti õnnelik juhus, et teie sülearvuti aku sai otsa. See sunnib peaaegu loomulikku vestlust pidama. Ja ma tunnen, et hakkan soovitama inimestel selliseid ideid joonistada, nagu oleks see konks telefoni juurde jõudmiseks.

Sarah:
[ülekäik 00:48:26].

kortsus ajas filmi vanusepiirang

Chris:
Sa oled trendilooja, Sarah.

Sarah:
Ei ei. Noh-

Chris:
Nii-

Sarah:
Jah, vabandust

Chris:
Ei ei. Sa lähed edasi.

Sarah:
Ma arvan, et Anna aitas mind selles osas palju. Nagu [Kirsty 00:48:45] ka, nagu grupis.

Chris:
Jah, Kirsty. Mõned modifikatsioonid aitavad teid. Tõesti usaldasite palju sellele tugigrupile, sellele tugisüsteemile ERP Facebooki grupis.

Sarah:
Jah. Alguses, enne, sest ma kardan liiga palju, milline oleks tema vastus. Sel ajal olen ikka veel ka selline ärevil, sest vaatasin pidevalt tema sotsiaalmeediat.

Chris:
Jah.

Sarah:
Aga vähem ärev sel ajal. See on lihtsalt: 'Olgu, mis iganes. Olgu, sa oled käinud siin ja seal. ' Aga see selleks. Ma ei muretse eriti. Kuid esimese teksti algatamine oli minu jaoks närvesööv, sest ma ei kujuta ette, kuidas ta sellele reageeriks. Paljud mustandid aitavad tõesti. Ja ma teen ka märkmeid igast üksikust asjast, mis [ülekäte 00:49:46] -

Chris:
Oh, nii et sa kaardistasid kõik, et näha mustreid ja selliseid asju.

Sarah:
Jah. Salvestasin ka tema vastuse, nagu Excelis, ja kõik asjad, mis Anna mulle andis. Ma kuidagi järgisin seda. Kõik mu planeerijad on programmi punktidest enamasti täis.

Chris:
See on ilus. See on suurepärane. Kui tunnete end tagasi vaadates, siis kulus tema tagasisaamiseks palju aega, kas tunnete end nii, kas olete tulemuse ja kõige üle õnnelik nüüd, kui ta tagasi olete?

Sarah:
Jah.

Chris:
See on suurepärane.

Sarah:
Jah, sest ma näen suhet nüüd teises perspektiivis. Muutusin vähem ärevaks. Andsin talle rohkem ruumi. Ja ta hindab seda. Ma nagu saaksin tema mustrit nüüd lugeda. Igal nädalal, ehkki oleme iga päev, peaaegu iga päev sõnumeid saatnud, on ka päevi, kus tal tuleb lihtsalt asjad kinni panna.

Chris:
Chill. Sain aru, jah. Ta lihtsalt vajab neid päevi, et lihtsalt hingata ja siis sinna tagasi tulla.

Sarah:
Jah.

Chris:
Ja temaga selle ruumi andmine on lihtsalt korras, sest tunned end enda suhtes nii kindlalt.

Sarah:
Jah. Mulle võib meeldida: 'Jah, mul on kõik korras. Mul on oma asjad teha, ”sellised asjad. Programm aitab mind näiteks: 'Olgu, nüüd saan aru, mida sa vajad.' Ja ta hindab seda väga. Ma arvan, et enne programmi ma seda ei näe. Ma ei tea, mis on teie vajadus? Ma arvan, et meil oli vestluses probleem, et pidasime avatud vestlust, näiteks seda, mida me vajame, mida ma ei taha, et teete, selliseid asju.

Sarah:
See programm aitab mul teda tegelikult paremini tundma õppida.

Chris:
Noh, aitäh teile intervjuu tegemise eest. Ma olen tegelikult lihtsalt puhutud mõnest sinu tehtud kraamist. Ma tunnen, et see oli nii tark. Ma räägin sellest täiesti oma ajaveebipostituses vms, tema huvi kasutamisest tema haakimiseks või teenuse kasutamisest telefonivestlusse haaramiseks, sest see töötas teie jaoks nii hästi. See on lihtsalt kuidagi nutikas. Aga suur aitäh, et tulite ja tegite seda.

Sarah:
Noh, aitäh, et mind on.