Edulugu: kuidas üks naine pärast blokeerimist oma endise naasis

Millist Filmi Näha?
 
Esitage taskuhäälingusaate jagu Mängimine

Mõni päev tagasi oli mul heameel intervjueerida naist, Jo, kes on minu osa.



Nagu ma oleksin öelnud. Olen läbi viinud seda tohutut saidiülest / kogu toodet hõlmavat intervjuusarja, kus istun maha päriselu edulugudega ja küsin neilt täpselt, mida nad tegid, et endised tagasi saada.

Siiani oleme õppinud palju huvitavat.







  1. Igaüks on kasutanud mingisugust kontakti puudumist
  2. Tundub, et igaüks peab enamasti kinni meie plaanist, kuid ei karda vajadusel kohaneda
  3. Siiani mainisid kõik, et nad sattusid emotsionaalselt kohta, kus nad ei tahtnud oma endisi enam tagasi

Kuid Jo konkreetne edulugu oli põnev mitmel põhjusel.

Esiteks oli ta end blokeerinud, nii et see on alati kohe tähelepanu pöörav tegur, kuid mis mulle tegelikult muljet avaldas, oli see, kuidas ta muutis paradigmat täielikult nii, et kui ta tagasi sai, ütles ta sõna otseses mõttes:

'Vau, sa tundud nii erinev. Olete täielikult muutunud ”

Nii et ilma pikema jututa tahaksin teile tutvustada Joot!





Kuidas Jo sai pärast blokeerimist oma endise naasnud

Chris:
Okei, täna on meil suur maius. Räägime Jooga, kes oli üks meie edulugusid privaatses Facebooki tugigrupis ja ta ostis meie programmi. Küsime temalt palju küsimusi selle kohta, mida ta tegi, et end tagasi võita. Kuid tutvustagem end lihtsalt. Nii et räägi natuke endast, Jo.

Juba:
Hei, Chris. Olen pärit Austraaliast, Sydneyst. Ja jah, ma olen 26. Aga minuga tahtsid sa teada?

Chris:
Oh, noh, põhimõtteliselt lihtsalt räägi mulle natuke tausta sinust ja su endisest. Kuidas te kutid-

Juba:
Oeh olgu.

Chris:
Mis põhjustas lagunemise ja me saime sealt lihtsalt minna.

Juba:
Okei, jah. Nii et koos oma endise, kes on nüüd jälle mu poiss-sõber, oleme tegelikult peresõbrad. Tunnen teda juba päris palju sündides. Mu isa ja tema isa olid parimad sõbrad, kui nad olid Filipiinidel tagasi keskkoolis. Olime koos poolteist aastat ja läksime lahku, kuna olin liiga mürgine. Olin ebakindel, peatusin meie suhtes palju minevikus ja küllap ta lihtsalt haigestus sellest ja lahkus. Ta oli tore kutt, võttis kõik sisse. Ta ei rääkinud tegelikult palju. Ma arvan, et kui ma ... Nii et päev enne seda, kui ta minust lahku läks, oli ta ühel peol ja siis ma ärritusin, et ta ei kutsunud mind ja ma läksin psühhosse. Ja siis

Chris:
Niisiis, pea vastu.

Juba:
... järgmisel päeval läks ta minust lahku.

Chris:
Oota. Okei. Okei. Määratlege psühho? Millist psühho käitumist te oma silmis tegite?

Juba:
Ma rikkusin ta öö ära. Selle asemel, et lasta tal oma sõpradega ööd nautida, vaidles ta minuga. Ma sain lihtsalt pahaseks, et ta ei kutsunud mind oma sõpradega ... Et jõuda oma sõpradega järele jõudmiseks. Ja siis oled nagu ... Ja siis lasin kõige väiksema numbri kõige suuremaks, siis järgmisel päeval läks ta minust lahku. Ta oli nagu: 'Mul on sellest lihtsalt paha.'

Chris:
Põhimõtteliselt on see nii, nagu oleksite just võitlust alustanud, sest olite tõeliselt ärritunud -

Juba:
Enam vähem.

Chris:
... ta ei kutsunud sind peole. Kuidas ta sinust täpselt lahku läheb? Kas ta teeb seda isiklikult? Kas ta saadab teile sõnumeid? Kas ta teeb seda telefoni teel?

Juba:
Oh ei. Tegime isiklikult. Ta oli nagu mina: 'Kuule, kas sa võid tulla?' Järgmisel päeval oli ta minuga sarnane: 'Kas saaksite enne tööle asumist tulla, palun? Või pärast töö lõpetamist? ' Nii et läksin enne tööd ja siis oli tal oma majas mõned minu asjad nagu mõned raamatud ja mõned tualetitarbed. Ta oli nagu: 'Oh, ma olen valmis. Võtke see, ma ei taha teid enam näha. ' Ja ma olin [ülekäte 00:03:03].

Chris:
Kas sellele koosolekule minnes oli teil aimu, mis juhtuma hakkab? Kas arvasite, et see oli lihtsalt tavaline kokkutulek?

Juba:
Ei, ma arvasin tegelikult, et räägime eelmisel õhtul. Sest eelmisel õhtul, kui ta oli oma sõpradega hängimas, enne kui me telefonis olime ja enne kui ta toru pani, ütles ta mulle: 'Palun, sa mäletad, et ma armastan sind ja palun usalda mind.' See lõppes hästi.

Chris:
Okei. Nii et sa lappisid selle asja, võitlus üles, kuid ilmselgelt häiris ta käitumist siiski väga.

Juba:
Jah. Nii et ma arvan, et kui ta sel õhtul koju jõudis, mõtles ta palju, sest nägin teda Instagramis Internetis üsna palju pärast seda. See oli nagu ... Ma nägin teda ilmselt kell 03:00 hommikul. Nii et kui ma sinna läksin, murdis ta selle ära ja see oli piinlik. Ma kerjusin ja ta isa oli tema majas. Ja sest nagu ma teile ütlesin, mu isa ja isa-

Chris:
Peresõbrad.

Juba:
... oleme lähedased ja oleme peresõbrad, ütles ta mu endisele, et me rahuneksime ja räägiksime selle läbi. Kuid sel ajal

Chris:
Milline põnev dünaamika see on, sest ma

Juba:
Ma tean.

Chris:
Ma arvan, et see aitas tegelikult teda tagasi saada, sest ma nagu alati -

Juba:
See tegi.

Chris:
... rääkida mõjusfäärist. Tundub nii-

Juba:
Jah. Nad [läbivad 00:04:40].

Chris:
Asjaolu, et sina [ülekäte 00:04:40]. Õige. Nii et ta läheb sinust lahku ja kas sa lihtsalt sirvid internetis nõu otsides? Või kas teete klassikalisi komistusi, et jätkate teda mõne päeva jooksul tagasi kerjamist ja proovite leida viisi, kuidas ta teie juurde tagasi tulla?

Juba:
Sel päeval läks ta minust lahku, ma palusin umbes pool tundi tema majas. Ja siis käskis ta isa mul rahuneda ja talle ruumi anda. Nii et ma kinkisin seda nagu kolm päeva. Ma arvan, et leidsin teie programmi ... Jah, ka see päev. Nägin YouTube'is videoid, kuid ostsin teie programmi alles kolme ja poole nädala pärast -

Chris:
Okei, nii et leidsite kõigepealt-

Juba:
... lagunemisest.

Chris:
... mind YouTube'i kaudu. Nii et nägite YouTube'i videoid, mille ma välja panin, ja teile meeldis: 'Olgu, mulle meeldib vibe.' Kuid see võttis teid natuke sügavamale auku jõudmiseks, enne kui tundsite: „Mul on vaja täiendavat abi. Keegi peab mind aitama. ' Ja siis, kui tõmbate päästikule, ostate programmi. Kas saate programmi läbi? Või on see üks neist olukordadest, kus satute Facebooki gruppi ja lihtsalt tiirutate seda ise?

Juba:
Oh, ei. Ei. Püüdsin programmi juurde jääda.

Chris:
Okei. Ilmselt saad sa ta tagasi. Kuid mind huvitab mitte niivõrd see, kui järgisite programmi, vaid tahan näha kõiki kõrvalekaldeid, mille olete programmist teinud. Nii et võta mind otsast lõpuni. Mida sa oma mõtetes tegid, et teda tagasi saada?

Juba:
Okei. Sest ma teadsin põhjust, miks ta minust lahku läks, et ma olin mürgine, ebakindel ja yada yada. Ja mul oli tegelikult ... Ta nägi, et mul oli ... Võite vist öelda, et mul on vihaga probleeme.

Chris:
Minu jaoks on selle juures huvitav asi: ma tunnen, et oleksin ärritunud, kui oleksin ka teie positsioonil. Kuid ma näen ka seda, miks ta on ärritunud teie ärritumise pärast, võib-olla soovis ta lihtsalt selle sõpradega lõbusalt aega veeta. Aga mulle tundub, et võib-olla sa vihastad pigem: „Olgu, ta on selles keskkonnas. Võib-olla on seal teisi tüdrukuid, kes teda tabasid. Ma ei taha, et see juhtuks. Ma ei taha, et mind petetakse. ' Kas selline ebakindlus püsis? Oli see-

Juba:
Oh ei. Ei. See oli lihtsalt sellepärast, et meie ... Nii et inimesed, kellega ta hängis, olen kõigiga kohtunud. Nad on kõik tema töökaaslased. Ma arvan, et sain lihtsalt pahaseks, sest olen meiega nii harjunud ... Oleme koos olnud poolteist aastat. Saime üksteisega väga hästi hakkama ja nägime üksteist iga päev. Ma arvan, et lihtsalt ... Ja me olime alati koos. Ma arvan, et kuna ta ei öelnud mulle, et kavatseb oma sõpradega hängida, nägin seda tema Instagramis. Siis olin nagu: 'Olgu, sa ei kutsunud mind. Mida kuradit?'

Chris:
Okei. Okei. Saan aru. Nii et see on peaaegu nagu puhkus normist. Sa oled nagu: 'Miks sa ei ...

Juba:
Jah, päris palju.

Chris:
... Sa kutsud mind alati, miks sa mind nüüd ei kutsu? ' Ja tunned, et võib-olla on midagi valesti ja see lihtsalt õhkab. Nii et olete programmi sattunud, mida teete edasi?

Juba:
Okei, nii et ma ütlen teile, mida ma natuke enne programmi jõudmist tegin. Rääkisin oma tädiga, oleme väga lähedal. Rääkisin talle kogu oma olukorrast ja kõigest, ta soovitas mul nõu saada ainult oma viha pärast vist. Sest mul on just mõned ... Sest mu vanemad lahutasid, nii et ma arvan, et natuke ... Mind mõjutas see palju, kuid ma ei saanud sellest aru. Ja mu isal on mall, nii et ma ... Ja ma elan koos oma isaga, nii et ma arvan, et see hõõrus mind maha ja siis mõjutab see teisi inimesi minu elus. Niisiis läksime lahku 1. juunil, kuid ma alustasin programmi alles 26. juunil. Sest selle aja vahel saatsin oma endisele siin ja seal sõnumeid, mis teda ära viskas. Nii et olime veel sotsiaalmeedias sõbrad, enne kui ma ei puutunud kokku. See oli 25. juunil, kirjutasin talle purjuspäi. Ja siis arvas ta, et kaotasin süžee, nii et ta blokeeris mind. Ta blokeeris mind Facebook Messengeris, ta ei jälginud mind Instagramis, ei sõbrustanud mind Snapchatis. Aga-

Chris:
Ta blokeeris su täis. Nii et teid blokeeriti telefoni teel?

Juba:
Ei, ma ei olnud. Mind ei blokeeritud telefoni tekstis ega WhatsAppis. Mind blokeeriti Facebookis, kuid ta ei blokeerinud mind Instagramis ega Snapchatis. Nii et ma olin natuke nagu: 'Olgu, mis on [kuuldamatu 00:09:44]?' Nii et see oli 25. juuni. Ma ei alustanud kontakti 26. juunil ja siis ... Jah.

Chris:
Kuidas su kontaktivaba periood möödus? Kas sa said selle üsna vigastamata läbi? Või oli see lahing lihtsalt nende eiravate päevade läbimiseks?

Juba:
Esimesed 20 päeva, ma nägin vaeva. Ma nutsin igal õhtul. Nii et ma annan teile natuke ka oma olukorra kohta lihtsalt rahaliselt, sest mu endisel on tal hulgaliselt sääste ja meil olid eesmärgid koos maja osta ja kõik muu. Ja mul on palju võlgu. Mul oli krediitkaardivõlg nagu 6000 Austraalia dollarit, eks?

Chris:
Okei.

Juba:
Tema jaoks ... Okei, see ei meeldinud mulle. Tema jaoks oli see ... Ta leidis, et see on suur probleem, kuid asi on selles, et ma ei palunud temalt kunagi krediitkaardi tasumiseks abi ega midagi. Ma arvan, et ta lihtsalt pidas seda ühise maja ostmise takistuseks. Kuid asi on selles, et meid on uuritud, nii et see pole eesmärk enne veel umbes neli aastat. Nii et NC ajal arvasin, et nägin vaeva 20 esimest päeva, sest ma ei teinud enda jaoks midagi. See oli lihtsalt sellepärast, et olin keskendunud oma krediitkaardi tasumisele, nii et ma ei teinud tegelikult nii palju. See oli imelik, sest lõikasin palju inimesi välja. Ma arvan, et ainus inimene, kellega ma palju suhtlesin, oli mu parim sõber ja ma olin kogu aeg oma venna juures. Mu vanemad, sain oma vennaga vanematele lähemale. Kuna tema ja tema tüdruksõber läksid nad lahku nädal pärast mind-

Chris:
Vau.

Juba:
... ja minu endine. Ja siis ma käskisin oma vennal ERP-ga liituda. Nii et mu vend liitus ERP-ga ja me saime selle koos läbi.

Chris:
Vau.

Juba:
Nii et ta on päris palju olnud minu rokk. Ja naljakas lugu, nad said kokku nagu kaks nädalat tagasi.

Chris:
See on päris vinge.

Juba:
See on ERP. Jah. Kuid ta ei pidanud sellest kinni, ma arvan, et ta ei puutunud kokku ainult kolm nädalat. Igatahes rohkem

Chris:
Oh, see on okei. See on okei.

Juba:
Jah. Nii et minuga, jah, keskendun oma krediitkaardile. Nii et maksin tegelikult ära oma krediitkaardi, millel oli 6000 dollarit, maksin selle ära kuus nädalat pärast lagunemist.

Chris:
Okei. Mulle tundub, et kontaktivaba reegel on ... Sa kuuled mind sageli rääkimas kolmainsuse tervisest, varandussuhetest.

Juba:
Jah.

Chris:
Mulle tundub see suur asi-

Juba:
Jah, ma olen seda programmi kuulnud.

Chris:
... millele keskendute, oli rikkuse aspekt, näiteks: 'Ma pean sellest krediitkaardivõlast välja tulema.' Nii et maksisite kogu asja lihtsalt kogu kontakti puudumise perioodi jooksul.

Juba:
Pole kindel. Mul oli tegelikult ... Alustasin aasta alguses 12 000 dollariga [ülekäte 00:12:56] ja jõudsin siis poole peale. Siis-

Chris:
Okei. See on siiski päris hea.

Juba:
Austraalia ... jah. Ja Austraalias on maksudeklaratsiooni aeg juuli, mis aitas mul selle ära maksta. Siis olin pärast krediitkaardi tasumist nii palju parem. Panin end kirja teivastantsule, registreerusin õhujoogale ja käisin rohkem jõusaalis. Ja veetsin venna juures rohkem aega, igal nädalavahetusel mängisime pargis lauatennist vms. Nii et pärast seda hakkasin minuga kõik korras olema. Ma nutsin vähem, hoidsin ennast hõivatud.

Chris:
Nii et kas te ütleksite, et kontakti puudumise ajal jõuate emotsionaalselt sellesse punkti, kus te olite nagu: 'Ma ei tea, kas ma tahan teda enam tagasi.' Või polnud seda isegi kaartidel? Sa olid üsna sarnane: 'Ei, ma tahan ta tagasi saada.'

Juba:
Ei. Oli päris mitu korda, kus ma ei taha teda tagasi. See on lihtsalt sellepärast, et arvasin, et kui ... mõtlesin, sest inimesed ... Nii et teie, ERP ja kõik teised tuletasid mulle pidevalt meelde, et ma peaksin teadma oma väärtust. Ja ma tegin seda ja mõtlesin vaid korduvalt omaette, et ma ei taha teda tagasi, ma olin lihtsalt selline: 'Me pidime olema läbi paksude ja õhukeste koos ja ta lasi mind alt vedada.'

Chris:
Nii et teie jaoks on see selline: 'Olgu, ta pole selles nii palju kui mina.' Ja te mõtlete emotsionaalselt selle kontaktivaba perioodi vältel mingil hetkel nagu: 'Ma ei tea, kas ma tahan teda enam tagasi.'

Juba:
Jah. Ma olin ka väga klammerduv, nii et ma arvan, et [kuuldamatu 00:14:58].

Chris:
Okei. Niisiis, kui pikka aega ei olnud teil kontakti plaanis teha?

Juba:
Plaanisin ... Enne hindamist arvasin, et kavatsen teha ainult 30 päeva. Kuid siis, kui hindamise tegin, pidin tegema 45 päeva. Jah, plaan oli jääda terveks 45 päevaks. [ülekäik 00:15:20].

Chris:
Okei. Mis siis juhtub? Ma juba tean natuke, spoilerihoiatus, sest tal oli see tohutu kirjutus Facebooki grupis. Niisiis, kui kaua te kontakti kaudu ei jõudnud?

Juba:
41 päeva.

Chris:
Okei, seda on ikka päris palju. Mis on see, mis põhjustas teil varakult kontakti katkestamise?

Juba:
Alustasin sellepärast, et teate, kuidas ma teile ütlesin ... Kas ma ütlesin teile, et hakkasin nõustajat külastama?

Chris:
Jah. Ütlesite, et läksite nõustaja juurde.

Juba:
Jah, ma ikka lähen. Käin ikka iga kolme nädala tagant. Nii et ma lihtsalt rääkisin oma nõustajale umbes ... Ma rääkisin talle, kuidas mul emotsionaalselt oli, mul läks paremaks. Aga sellepärast, et mu endine võttis minuga ühendust 30. päeval ja 32. päeval.

Chris:
Okei, nii et see on huvitav-

Juba:
Jah.

Chris:
See on huvitav teave. Mida ta siis ütleb, kui ta nendel päevadel teiega ühendust võttis?

Juba:
See on naljakas, sest tema esimene kontakt oli telefonikõne, mitte tekst. Ja ma olin-

Chris:
Okei. Niisiis hüppas [crosstalk 00:16:24]. Ta läks otse telefonikõne juurde.

Juba:
Ta tegi.

Chris:
Kas ta jättis kõneposti?

Juba:
Ei. Nii et ta helistas mulle, kell oli laupäeval kell 22.00. Ja ma olin nagu: 'Mida kuradit?' Vaatasin koos ema ja vennaga Netflixi, mul oli telefon ja mul oli nagu: 'Ema, ta helistab mulle.' Ja ta oli selline: 'Ära vasta.' Nii et ma ei vastanud.

Chris:
Okei. [ülekäik 00:16:48] 32. Sa ütlesid, et 32. päev ta-

Juba:
Ta saatis mulle sõnumi.

Chris:
Mida ta siis teile saadab?

Juba:
Ta oli selline: 'Hei, kuidas läheb?' Ja ma olen lihtsalt nagu-

Chris:
Niisiis, miinimum.

Juba:
'Ma vajan enamat.' Jah, ma olin selline: 'Mul on vaja rohkem kui see.' Oh, ma ei rääkinud ka teile, vaid ajal ... Pärast lagunemist pääsesin kogu sotsiaalmeediast. Ainus sotsiaalmeedia, kuhu sattusin

Chris:
Huvitav.

Juba:
... oli Facebook ERP jaoks, see selleks.

Chris:
Okei. Aga te ei postitanud-

Juba:
See on kõik.

Chris:
... midagi sotsiaalmeedias, sa lihtsalt läksid-

Juba:
Mitte.

Chris:
... vaikne. Huvitav.

Juba:
Kustutasin tegelikult kõik rakendused. Kustutasin Instagrami, Snapchati, kõik. Kustutasin just rakendused.

Chris:
Lihtsalt mitte ennast kiusata. Kas see oli teie poolne täidesaatev otsus, mis takistas teid kinnisideest, mida ta postitas?

Juba:
Jah, ma arvan küll. Kuna olin sees ... See oli imelik, sest iga kord, kui ma need rakendused lahku minnes avasin, süda tuksus.

Chris:
Kas tõesti?

Juba:
Ma arvan, et ma olin nii mures selle pärast, mida nägin. Ei, ja ma arvan ka, et lahku minemise esimesel nädalal kontrollisin ma tema Instagrami. Ta postitas palju. Ta postitab oma lugusid. Ta postitas palju, ta postitas nagu 10 lugu päevas. Ja enne ta peaaegu ei postitanud.

Chris:
Liigne. See on nii liigne.

Juba:
Ma tean. Ja siis vaatasin üht teie videot, seda, mis ütleb, miks nad nii palju postitavad? Ja see oli umbes minu arvates tühimiku täitmine ja ma nägin seda. Ja ma arvan, et ta tahtis mulle näidata, et tal läheb hästi. Aga siis jah, ma sain maha. Ma olin täpselt selline: 'See teeb liiga palju valu.' Niisiis tulin maha. Isegi Facebookis olemine ajas mind närvi. Ma ei sirviks oma uudistevoogu, vaid sisestasin lihtsalt otsinguribale “ERP” ja vaatasin siis lihtsalt uusi postitusi-

Chris:
Minge rühma. Okei.

Juba:
… või mida iganes. Jah, see selleks.

Chris:
Püsige rühma turvalises ruumis.

Juba:
Jah.

Chris:
Sain aru.

Juba:
Jah see on see.

Chris:
See on päris naljakas. Olgu, ta võtab sinuga ühendust kohustusliku tekstiga: 'Kuule, kuidas läheb?' Ja lõpuks vastad sa talle 10 päeva hiljem.

Juba:
Jah.

Chris:
Kuidas sa reageerid? Ja mis on kontakti katkestamise otsuse taga? Tõsi, see on 41 päeva, nii et jõudsite peaaegu lõpuni. Kuid mis on selle rikkumise otsuse taga? Ja millega sa vastad?

Juba:
Okei. Ainult sellepärast, et just tema võttis minuga ühendust, ajas mind hulluks. Ja ma mõtlesin ning ka mu vennale ja mu võitluskaaslasele meeldis: “Miks? Huvitav, miks ta minuga ühendust võtab? ' Nii et 41. päeval oli mul nõustamissessioon, nii et siis rääkisin oma nõustajale ERP-st ja kogu kontaktreeglite puudumisest. Ja ta nõustus tervikuga ... Selle põhjustega, et lasta emotsioonidel mõlemalt poolelt settida ja paraneda üsna palju ning leida ennast uuesti. Aga kui ma siis rääkisin talle, et mu endine minuga ühendust võttis, siis ta ... Sest ma ütlesin talle: 'Oh, see ajab mind hulluks. Ma ei tea, mida teha. Miks ta minuga ühendust võtab? Ta blokeeris mind peaaegu kõikjal, välja arvatud telefon ja tekst. ' Ma arvasin tegelikult, et ta blokeeris mind telefoni teel, kuid siis kinnitas ta mulle helistamist ja sõnumite saatmist. Igatahes, nii ütles minu nõustaja mulle: 'Inimesed ei jõua põhjuseta, eriti mehed.' Ja siis see pani mind kontakti katkestama.

Chris:
Okei, nii et nõustaja ütleb põhimõtteliselt: 'Ei, sa peaksid ...' Mida sa siis kasutad? Või mida sa talle ütled? Kas helistasite talle? Või saadate talle tekstisõnumi? Või mis on teie plaan?

Juba:
Saatsin tekstsõnumi, kuid see oli nagu tavaline ERP. Mul oli juba üks plaan, konks-

Chris:
Uudishimu asi.

Juba:
… Küsimus.

Chris:
Konksu asi.

Juba:
Jah. Ma ei teinud seda.

Chris:
Okei. Ei. Ei. See on hea. See on hea. Mis see siis oli, sest ... Sest minu jaoks tundub see konksu asi, mida te tegelikult vajate, sest ta algatas kontakti juba praegu. Mis sa siis ütlesid tagasi? Kas vastasite just tema esialgsele küsimusele 10 päeva hiljem? Või alustasite lihtsalt uut lõime või uut vestlust?

Juba:
Noh, ta lihtsalt ütles: 'Kuule, kuidas läheb?' Nii et ma olin üsna palju ... Ma lihtsalt ütlesin: 'Kuule, vabandust, et sulle ei vastanud. Mul oli vaja lihtsalt natuke rohkem aega paranemiseks ja ma olen nüüd valmis rääkima, kui olete valmis rääkima. Kas soovite järele jõuda? '

Chris:
Vau. Okei.

Juba:
Jah. Enam vähem.

Chris:
Sa läksid selle juurde. See on huvitav. Okei. Nii et põhimõtteliselt… tegite midagi huvitavat, mis teile selle ebamugava vaikuse sildiks on. Kuna ta saadab tekstsõnumi 32. päeval ja siis vastate talle 41. päeval. See tähendab, et on möödunud peaaegu… veidi üle nädala ja ilmselgelt on küsimus number üks, kui ta sellele tekstsõnumile vastate. on selline: 'Noh, kus kurat sa olid?' Kuid näib, et katkestate selle kohe, öeldes põhimõtteliselt lihtsalt: „Kuule, vabandust, vastamiseks võttis nii kaua aega. Tuleme järele. ' Nüüd ei soovita me tavaliselt tappa niimoodi. Tavaliselt proovite

Juba:
Jah, ma tean.

Chris:
… ehitada natuke klapi. Kuid see on teie jaoks hästi välja tulnud. Nii et see peletab teda natuke? Või ümbritseb ta seda võimalust, et sind isiklikult näha?

Juba:
Noh, pärast seda ... Okei, nii et ma lihtsalt annan teile oma mõtted selle kohta, miks ma selle saatsin, lihtsalt sellepärast, et tundsin, et minu nõustaja on minuga sarnane: 'Oh, sa peaksid olema ehtne, kui sa tõesti tahad suhet parandada. temaga.' Nii ma siis tegingi. Ja naljakas, ta vastas 10 minutiga ja oli nii positiivne. Ta oli nagu:

Chris:
Nii et kontakti puudumine mõjutas teda tegelikult.

Juba:
See tegi. See tegi. Ma võin teile öelda, mida ... küllap läksime sinna, mis juhtub, kui kohtume. Ta ütles üsna palju: 'Oh, hei, see on okei.' Püüan mõelda, sest ma ei saa sõnumini kerida, kuid ta ütles üsna palju: 'Oh hei, see on okei. Olen praegu kooliga lihtsalt hõivatud ja on hindamise aeg, kas saame kolme nädala pärast järele? ' Ma olin nagu-

Chris:
Vau.

Juba:
'Jah.' Ja siis ta oli nagu: 'Kuidas töö ja kõik?' Ja siis ma vastasin. Ma ütlesin talle: 'Jah, see on hea. Ma tean, et olete kooliga hõivatud. Alati, kui olete hinnangutest vaba, on hea. ' Ja siis, kui ta minult küsis: 'Kuidas töö ja kõik on?' Läksin otse sisse, sest tean, et minu krediitkaart häiris teda. Ma olin temaga sarnane: „Ah jaa, ma olen tubli. Töö on hea. Maksin oma krediitkaardi ära kolm nädalat tagasi. ” Ja siis vastas ta alles kolm päeva pärast, sest tal oli hinnanguid. Aga jah, ma olin mures, kui ta ei vastanud. Ma arvasin, et see pani ta mõtlema, sest ma vist tõestasin, et ta eksis. Ta arvas, et räägin seal igavesti. Siis vastas ta mulle sellele tekstsõnumile kolm päeva hiljem, oli pühapäev ja ma olin nii põnevil. Kuna tema tekstsõnum oli ... Tema esimene tekstsõnum oli sellel päeval väga pikk. Ta rääkis ... Ta ütles: „Oi, hei, vabandust hilinenud vastuse eest. Mul oli kiire nädal. ” Ja see oli naljakas, sest ta õpib filmi ja televisiooni.

Juba:
Nii et ta rääkis mulle oma hinnangust ja andis mulle väitekirja ja kõik, ja ma olen nagu ... Näitasin oma vennale, ma olin selline: 'See on palju vaeva. Ja see on [ülekäik 00:25:02]. ' see oli ... Jah. See oli nii sõnakas, ma olin nagu: 'Vau, ta kaotas mind tegelikult.' Ja siis ma erutusin ja üritasin mitte näidata, et olen põnevil, nii et vastasin kaks tundi hiljem.

Chris:
Okei, nii et teil on

Juba:
Ja siis ... Jah.

Chris:
... mingi kontroll. Vau.

Juba:
Jah. Niisiis vastasin kaks tundi hiljem ja siis üritas ta mulle vastus anda. Ta vastas ... Nii et saatsime terve päeva üsna palju sõnumeid. Ta vastas mulle. Selle tunni pärast vastas ta mulle. Nii et järgmise viie teksti puhul oli meist kõigist tunniajane vahe. Ja siis ma arvan, et kui see jõudis kella 18.00-ni õhtul kell kuus, võttis ta kandideerimiseks aega umbes 10 minutit.

Chris:
Okei, nii et see oli lihtsalt nagu-

Juba:
Ja mul kuluks pool tundi.

Chris:
See on selline nagu-

Juba:
Hea päev oli.

Chris:
See oli umbes nagu tagasi normaalseks. Tulete aeglaselt tagasi -

Juba:
Omamoodi, jah.

Chris:
... selle tekstisõnumi rutiini juurde. nii et ma olen uudishimulik. Nii ütleb ta: 'Ma ei näe sind kolm nädalat.' Kas teie kutid jõudsid kokku varem kui [ülekäte 00:26:02]?

Juba:
Saime kokku ... Nii et kui ta ütles kolm nädalat, siis jõudsime lõpuks kokku viis päeva hiljem.

Chris:
Okei, nii et see oli põhimõtteliselt tema poolt BS. Ta üritab mängida lahedalt, sisuliselt nii see oli.

Juba:
Jah. Nii et kuna mul hakkas nüüd end hästi tundma, hakkasin uuesti oma sotsiaalmeediasse postitama. Ja siis teate, kuidas ma teivastantsu ette võtsin, postitasin nagu lühikese video ja tema nägi seda.

Chris:
Okei, nii tahab ta sind välja viia. See on naljakas.

Juba:
Ma arvan, et just krediitkaart šokeeris teda tõeliselt.

Chris:
Ma arvan, et see polnud lihtsalt krediitkaart, ma arvan, et see oli ja kõik

Juba:
Kõik.

Chris:
Kõik need asjad, mis sobivad kokku ja loovad lihtsalt ideaalse kokteili. Nii et sisuliselt rääkisite temaga lihtsalt viis päeva ja ta on nagu 'Hei'. Kes siis peab läbirääkimisi? Kas ta ütleb: 'Hei, ma pean sind nägema.'

Juba:
Ta oli nagu mina ... Oh, ma ütlen sulle, ma unustasin sulle öelda. Ma lihtsalt tundsin, et kui me olime oma vanas suhtes, siis mul ei olnud hobisid. Mul polnud mingeid hobisid, sest olime kogu aeg koos. Ja üsna palju oli ta kogu mu maailm. Siis aga jõudsin lõpuks kolme harrastuseni, kui lahku läksime. Ja ma teen seda siiani, mis on hea.

Chris:
Jah, see on hea.

Juba:
Nii et jään UG-sse.

Chris:
Okei. See on hea.

Juba:
Nii et pärast seda, kui ta mu videotantsu videot nägi, saatis ta mulle sõnumi. Ta oli nagu: 'Oh, hei, kas sa oled vaba? Mul pole täna tööd. Ma just lõpetasin kooli. ” Ja siis olin nagu: 'Wow, okei.'

Chris:
Vau. Nii et ta näeb teivastantsu videot ja see on nagu kohene vastus.

Juba:
Jah.

Chris:
Okei. Vau.

Juba:
Aga tegelikult siis ... Nii et ta ütles seda. Ta oli selline: “Kuule, kas sa oled vaba? Mul pole täna tööd. Ma just lõpetasin kooli. ” Ta ütles mulle, et soovib mulle oma hinnangute jaoks näidata oma projekte, sest ta teeb filmi ja televisiooni nagu ma ütlesin.

Chris:
Jah. Tähendab, sa pead selle heli tegema -

Juba:
Ma ei tea [ülekäik 00:28:04].

Chris:
Jah, mulle tundub, et temal läheb postitantsuvideo kuumaks ja vaevab teda: 'Oh, ma pidin teda nüüd nägema, aga ma pean selle kõlama panema, nagu see polekski nii.' Nii et ta on selline: 'Noh, tule mu hinnangut vaatama.' Nii et sa ilmselt lähed, eks?

Juba:
Jah.

Chris:
Lähete teda vaatama ja kuidas see suhtlus toimib?

Juba:
Oeh olgu. Noh, tegelikult sellepärast, et ma olen väga ... Tahaksin end nimetada raamatuussiks vahetult enne, kui ma koosolekuga uuesti üles lähen. Nii et kui ta küsis minult, kas ma näen teda, sest ta vajab ka abi, soovis ta lihtsalt nõu, sest ta pole esseedega tegelikult tugev. Nii et ma ütlesin talle: 'Ma võin teile näpunäiteid anda, kui soovite.' Ja ta oli selline: “Oh, seda ma alati sinu juures imetlesin. Te olete akadeemiliselt nii hea. ' blaa, blaa, blaa. Igatahes, nii et kohtumine oli mul närviline. Kuna elan oma isa juures, ütlesin isale, et lähen oma venna juurde hängima, sest ma ei tahtnud, et ta teaks. Ma ei tahtnud, et keegi teine ​​seda teaks. Igatahes, nii ma sinna jõudsin. Püüdsin oma parima välja näha, kuid see oli just tema maja juures, nii et see polnud lihtsalt liiga riides.

Juba:
Mis mind aga tegelikult šokeeris, oli see, et ma üllatasin ennast, sest ootasin, et tahan teda nii palju tagasi, ja eeldasin, et mu tunded on tema vastu nii tugevad. Kuid kui ma teda nägin, ei tundunud see nii tugev kui ma seda eeldasin. Nii et ma arvan

Chris:
Oh, see on vinge. See on tõesti huvitav, sa ütled seda. Ei. Mis selles tegelikult huvitavat on, on sellest ajast peale, kui ma neid intervjuusid teenin, tunnevad endised inimesed tagasi täpselt samamoodi. Ja ma arvan, et see puudutab seda, kuidas nad oma aega kontaktide ajal kasutavad.

Juba:
Jah, oli küll. Ma mõtlen-

Chris:
Ja ma tunnen nagu-

Juba:
Jah. Vabandust, mine edasi. Ei. Ei. Okei, nii et ma lihtsalt ütlen seda. Ma arvan, et see oli seltskond, millest puudust tundsin. Ma arvan, et ütlesite seda ka ühes oma raamatus, sest arvan, et olen kõik teilt ostnud. See oli seltskond, millest puudust tundsin, mitte tema. Nii ma seda nägin, kui teda nägin.

Chris:
[crosstalk 00:30:27] sa oled selle rutiiniga nii harjunud. Ja siis ühel päeval lihtsalt [ülekäte 00:30:31] ära.

Juba:
Jah. Ja siis harjusin omaette olemisega ja siis näen teda uuesti.

Chris:
Nii et nägite teda jälle ilmselgelt. Ja jõuate kohale ja olete täpselt selline: „Wow. Ma armastan seda inimest endiselt, kuid eeldasin, et saan põlvedes nõrgaks ja minestan vms. Kuid seda ei juhtunud ja üldse. '

Juba:
Jah. Sul on õigus, seda ei juhtunud.

Chris:
Nii et te peaaegu üllatate ennast. Nüüd jõuate sinna

Juba:
Jah, ma olin tõeliselt šokeeritud ja siis veel midagi, mida ta ütles ... Siis ütles ta midagi muud, mis mind heidutas. Ma olin nagu minut aega, ma ei tahtnud teda tagasi. Aga igatahes, nii et ma ütlen teile, mis juhtus.

Chris:
Jah, minutiks.

Juba:
Jah. Okei. Kui sinna jõudsin, nuttis tema ema mind nähes. Ta oli selline: 'Ma igatsesin sind nii väga.' Ma olin nagu 'püha pask'. Ta nuttis, ma olin nagu: 'Wow.'

Chris:
Seega aitab see, kui see mõjusfäär sind mõnikord mõjutab.

Juba:
Jah, saab küll. Ja siis ma arvan, et ta isa tegi uinakuid, kuid tema vanemad olid sel ajal kodus. See oli nagu kell kolm pärastlõunal. Tema isa tegi uinakuid. Ja siis olin lihtsalt oma endises toas. Ta näitas mulle tegelikult oma hinnangut, ta näitas mulle kahte videot. Nii et ta näitas mulle seda. Ja siis ärkas ta isa just siis, kui me läksime jalutama, ja ta isa kallistas mind samuti ja oli nagu mina: 'Ma igatsesin sind nii väga.' Ma olin nagu 'vau'. Ma olin nagu: 'Oh jumal, nad on tõesti minu mõjuringis.' Igatahes räägite oma videotes ja ERP-programmis sellest, et esimest korda kohtudes ei räägita lagunemisest, eks?

Chris:
Õige.

Juba:
Nii et ma pidasin seda silmas, aga mu endine läks ära. Ta rääkis laialiminekust nii palju, ma olin nagu: „Oh jumal. Mida kuradit?' Kuna ma ütlesin, olin nagu mina ise, „arvasin, et ta tahab oma hinnangust rääkida. Miks ta lagunemisest nii palju räägib? '

Chris:
Noh, sellepärast, et hinnangud ei olnud tegelik põhjus, miks ta tahtis sind ilmselgelt näha. See oli lihtsalt ettekääne.

Juba:
Ma arvan küll. Ma ei arvanud seda. Oma mõttes olin täpselt selline: “Olgu, ole UG. Ärge rääkige lagunemisest üldse. ' Ja siis läksime tema maja lähedal asuvasse parki ja rääkisime umbes tund aega juttu. See oli päris pikk. Nii et me pidasime juttu, ta rääkis laialiminekust nii palju. Mõned asjad, mis mind nii palju eemale peletasid. Esiteks rääkis ta sellest, kuidas ta tundis end meie vanas suhtes ohvrina.

Chris:
Olen õpetanud ... Vaata, ma ütlen seda kogu aeg videotes, kas pole? Ma ütlesin nii: 'Kuigi nad on need, kes teiega lahku läksid, kannatavad nad mentaliteedi ohvriks [ülekäte 00:33:29].'

Juba:
Jah. Jah. Nii et see jäi mulle meelde. Ma ei reageerinud.

Chris:
[ülekäik 00:33:33] peaaegu. Nii et see teile ei meeldinud, nii et see pani teid eemale. Mis sind veel ära viskas?

Juba:
Siis ta ütles ... Kuna ta minult küsis, oli ta minuga sarnane: 'Oh, sa tead mida?' Ma arvan, et põhjus, miks mul oli kinnisidee teda nii palju tagasi soovida, on see, et ma ei käinud ühelgi kohtingul isegi kontakti ajal.

Chris:
Okei. Nii et ma saan kuidagi aru [ülekäte 00:33:53] see läheb.

Juba:
Mul oli hirm ja ma tundsin, et ma pole veel valmis.

Chris:
Okei. Nii et ma arvan, et ta käis paaril tüdrukul paaril kohtingul?

Juba:
Jah. Nii et ta küsis minult. Ta oli nagu mina-

Chris:
Kas olete [läbinud 00:34:08].

unistad endisest naisest

Juba:
'Kas sa näed kedagi?'

Chris:
Õige.

Juba:
Jah, ta oli selline: 'Kas sa näed kedagi?' Ma olin nagu: 'Ei, ma pole ühel päeval käinud.' Tundsin, et peaksin [kuuldamatu 00:34:15].

Chris:
Tõenäoliselt oleksite pidanud kohtingule minema isegi siis, kui [ülekäte 00:34:20].

Juba:
Jah, ma tean.

Chris:
Okei. Siis-

Juba:
Ja siis-

Chris:
... kas ta ütles, et oli paaril kuupäeval käinud?

Juba:
Ma ei tahtnud temalt seda küsida, sest ma ei tahtnud teada, sest ma [läksin üle 00:34:34].

Chris:
Sa ei tahtnud ka see tüdruk olla.

Juba:
Jah. Sest ta tundis mind psühhona. Kõige väiksemad asjad, ma laseksin õhku. Igatahes. Siis ma küsisin temalt: 'Kas sa näed kedagi?' Siis oli ta nagu: 'Jah.' Ja ma olin nagu 'pask'.

Chris:
Oh, kas see tähendab [ülekäimist 00:34:52] suhet kellegagi?

Juba:
Ei, lihtsalt näen.

Chris:
Okei, nii et ta lihtsalt käis paaril kohtingul.

Juba:
Päris [ülekäik 00:35:00]. Jah, ta käis selle tüdrukuga paar päeva. Igatahes, nii et see pani mind eemale. Ma olin nagu: 'Ma ei taha teda enam tagasi. Ma ei ole [kuuldamatu 00:35:06]. '

Chris:
See töötab siiski teie kasuks, minu arvates on see mentaliteet. Sest see lööb ta pjedestaalilt maha, teate?

Juba:
Jah. Aga sellepärast, et ta tundis mind, kui ma kõigele reageerisin. Hoidsin oma lahedust, lihtsalt seisin seal. Ma olin nagu 'Oh, okei.' Ja ta oli tõeliselt šokeeritud. Ta oli tõeliselt šokeeritud. Nii ta ütles mulle ja siis ma küsisin temalt: 'Kui kaua olete seda tüdrukut näinud?' Ta oli selline: 'Kaks kuud.' Ja ma olin selline: 'Meid on lahutatud ainult kaks ja pool kuud, see oli tõesti kiire.' Jah, see oli tõesti kiire. Ja ma olen lihtsalt selline: 'Mida kuradit?' Peas läksin hulluks. Ma olin nagu: 'Kuidas pagan sa nii kiiresti edasi liikusid?' Aga mu väljas oli mul lihtsalt vaikne ja ta vaatas mind nagu ... Ta oli nagu 'Oh'. Nägin, et ta oli segaduses, et ma ei reageeri, sest tavaliselt ma seda teeksin. Aga siis tuli meelde, et ole UG, hoia end rahulikult.

Chris:
Jah. Sa tegid head. Sa tegid head.

Juba:
Seda ma tegingi. Seda ma tegingi.

Chris:
Mis siis edasi saab?

Juba:
Nii me siis rääkisime, hakkasime mööda kvartaleid ringi jalutama. Nii oli ta minuga sarnane: 'Oh, sa oled mind tõesti šokeerinud.' Ma olin nagu: 'Miks?' Siis oli ta selline: 'Sa tundud täiesti erinev inimene.' Ma olin nagu: 'Oh, aitäh.' Ja siis ma naeratasin. Ja siis sa tead mida, Chris? Ma lasin tal kogu päeva peaaegu kogu juttu teha, ma ei teinud

Chris:
Seda peaksite tegema. Jah.

Juba:
Mäletan, et ERP lõpupoole las ta juhatab. Nii ma tegingi, lasin tal juhtida. Kuulasin palju ja ta rääkis nii palju. Niisiis jalutasime kõik kvartali ümber. Ja siis oli ta minu moodi: 'Oh, ma armastan sind ikka.' Ma olin nagu 'Oh, kas sa?' Ja siis ta oli nagu: 'Jah.'

Chris:
Nii et ta näeb sel hetkel kedagi lõdvalt?

Juba:
Jah.

Chris:
Noh, ma arvan, et see on omamoodi tutvumine, kuid mitte tegelikult. Nad on sellel hallil territooriumil.

Juba:
Jah. Nad pole suhtes. Nad ei olnud suhtes, keegi ei teadnud temast, et ta mulle ütles.

Chris:
Okei. Nii et ta oli lihtsalt mõni tüdruk, keda ta kohtingutel võttis, kuid

Juba:
Oh, tema vanemad tundsid teda. Aga see selleks. Ainult tema vanemad.

Chris:
Nii et sel ajal näeb ta seda tüdrukut ikkagi tehniliselt?

Juba:
Jah, aga ta ütles mulle, et nägi teda viimati umbes kolm nädalat. Nii see oli kolm nädalat enne.

Chris:
Okei. Nii et see oli mõnda aega olnud.

Juba:
[crosstalk 00:37:48] samas. Tundub, et tal hakkas sellest lihtsalt igav. See oli nagu tüüpiline tagasilöök.

Chris:
Ei, ta sai kooliga hõivatud. See on [kuuldamatu 00:37:52]. Ta sai kooliga hõivatud.

Juba:
Oh. Ka see on huvitav, sest ta oli kooliga hõivatud ja hakkas teiega ühendust võtma ning

Chris:
Jah, sest ta ütles-

Juba:
Ta nägi sind viis päeva hiljem, kuigi ta oli endiselt kooliga hõivatud. Jah, nii et ma ütlen teile seda. Päev, mil ta minust lahku läks, oli päev enne tema esimest koolipäeva. Ta ütles mulle päeval ... Päeval, mil ta minust lahku läks, ütles ta mulle: 'Ma lähen õppima, ma ei taha mingeid segajaid.'

Chris:
Okei, nii et see on [ülekäte 00:38:26] tegur. Kuid ma tunnen, et see pole tegelik põhjus, miks ta teiega lahku läks, tunnen, et see on vabandus nagu: 'Oh, võib-olla hoiab teda üle.' Okei, nii et ta ütleb: 'Ma armastan sind ikka.' Esimesel kohtumisel kõnnite. Ja ta tegi seda väga kohmakalt. Nii ütleb ta põhimõtteliselt: „Olen ​​ohver. Oh jah, ma olen selle tibuga käinud, aga armastan sind ikkagi. ' Nii et see on peaaegu nagu-

Juba:
Jah. [kuuldamatu 00:38:51]. Ma olin nagu: 'Kas see tüüp mängib minuga mänge?' Sellepärast tundsin, et ei taha teda enam tagasi, sest tundsin, et väärin paremat, sest tean oma väärtust.

Chris:
Okei. Okei. Mida sa siis teed, kui ta ütleb, et armastab sind? Kuidas te sellele reageerite?

Juba:
Ma olin täpselt selline: 'Oh, okei.' Ja siis ta ütles: 'Oh, mu vanemad, kes sind armastavad, on boonus.' Ja ... mida ta veel ütles? Sest ta rääkis sellest ja oma vanematest. Ja siis ta ütles seda näiteks: 'Ma arvasin, et saan kooli üksi läbi, aga mõistsin, et ei saa.' Aga siis tundsin, et see pani mind ka natuke eemale, sest tundsin, et võib-olla ta tahtis minuga tagasi tulla ainult kooli jaoks [ülekäigurada 00:39:37].

Chris:
Oh, sa oled mures. See on nagu: 'See on kõik.'

Juba:
Jah, seda ma arvasin. Seda ma arvasin.

Chris:
Kuidas siis füüsiliselt

Juba:
Ja siis-

Chris:
... või vastake talle suuliselt, öeldes: 'Ma armastan sind.' Nii kiiresti?

Juba:
Ja siis-

Chris:
Mida sa sellele ütled? Kas sa ütled sellele midagi? Kas ignoreerite seda lihtsalt nii, nagu seda ei juhtunud?

Juba:
Okei, nii et ta ütles ka: 'Ma tahan seda tööd teha.' Nii et siis olin nagu: 'Jah, ma tahan ka selle töö teha.'

Chris:
Nii et ta lihtsalt palus sind sealsamas tagasi.

Juba:
Jah, päris palju. Enam vähem.

Chris:
Kuid ta tegi seda võimalikult kohmakal ja kummalisel viisil. Nii et ta-

Juba:
Kõndisime tänaval.

Chris:
Nii ütleb ta: 'Ma olen tõesti ärritunud, sest sa tegid mulle palju haiget, ma olen ohver.

Juba:
Mm-hmm (jaatav).

Chris:
Ahjaa, muide, olen selle tüdrukuga käinud juba kolm kuud pärast lahku minemist. Ah jaa, muide, ma armastan sind. Ah jaa, muide, ma arvasin, et saan ka ilma sinuta koolist läbi, aga ma ei saa. ' Mis annab teile kõik need vastuolulised emotsioonid, kuna olete nagu number üks: 'Te pole ohver.' Number kaks on selline: 'Kuidas sa julged selle kuti või tüdrukuga tutvuma hakata?' Ma loodan, et see pole kutt. Ja number kolm on selline: 'Noh, kas sa lihtsalt palud mind tagasi, sest tahad minu abi kooli läbimiseks?' Kuid tundub, et kõigele vaatamata olid just selline: 'Olgu, ma võtan selle vastu.'

Juba:
Jah, aga siis leppisime mõlemad kokku, et võtame selle aeglaselt. Siis ma olin nagu: 'Olgu, võtame nii.' See oli hea. Ja siis ma ütlesin talle -

Chris:
Kas te kunagi küsisite temalt natuke tema mentaliteedi kohta, kui tegite kontakti keelamise reeglit?

Juba:
Oh jah. Oh mu jumal. Jah ma tegin. Ma tegin. Ma olin nagu tema: 'Hei, nii ...' Olgu. Ma küsisin temalt. Ma ütlesin talle: 'Miks sa mulle helistasid?' Sest pidage meeles, et see oli tema esimene [ülekäte 00:41:22], ta sirutas käe. Ja siis oli ta minu moodi: 'Ma jäin tegelikult tööle ja vajasin teie abi.' Nii et see aitas mind kaasa mõtlema -

Chris:
Kas see on teie arvates tõsi? Kas arvate, et ta oli lihtsalt liiga uhke, et tunnistada: 'Ma tahtsin lihtsalt teiega rääkida.' Nii et ta mõtleb välja vabanduse [ülekäte 00:41:42]?

Juba:
Ei, ma arvan, et ta oli mul päris ehe, sest kui me uuesti kokku saime, aitasin teda ühe tema ülesande täitmisel. Nägin teda võitlemas. Nii et ma arvan, et see oli ehe.

Chris:
Okei. Kõlab nagu-

Juba:
Siis ma küsisin temalt-

Chris:
... sa peaksid mind filmitegijaks.

Juba:
Õige. See on lihtsalt teooria, milles ta vaeva nägi. Kuid ikkagi. Siis ütlesin, et küsisin talt teksti kohta. Ma ütlesin: 'Miks sa mulle kirjutasid:' Hei, kuidas läheb? 'Ja siis ... Okei, nii et ma ei rääkinud seda sulle. Neli päeva pärast lahkuminekut jätsin selle suure kahetsusväärse žesti tema ukse ette.

Chris:
Okei, nii et tegite klassikat järgmiselt: 'Ma ostan tema armastuse tohutu kingitusega tagasi.

Juba:
Jah, päris palju.

Chris:
See läheb [ülekäigule 00:42:26]. '

Juba:
See oli neli päeva pärast lagunemist. Nii et jätsin noodi. Ma rääkisin nii palju, ma ütlen teile, mida ma tegelikult maha jätsin. Nii et loobusin PlayStationi mängust, kuid

Chris:
Mida ... Pea vastu. Teil ei lähe nii lihtsalt. Mis PlayStationi mäng täpselt on?

Juba:
Oh, GTA 5.

Chris:
Oh, see on hea. Ostsin selle mängu paar aastat tagasi pärast seda, kui ma polnud seda veel mänginud, ja olin lihtsalt kleepunud telerisse, kus seda mängu mängiti [kuuldamatu 00:42:54]. Näiteks: 'See on nii lahe.' Kuid muidugi teete selles mängus kõige alatuimaid asju. Niisiis, [crosstalk 00:43:02] ostate talle PlayStationi mängu, mis veel?

Juba:
Pizza, sõõrikud, roos, karp pulgakesi ja kiri. Seega oli kuus asja.

Chris:
Püha ... oh jumal. See on palju asju.

Juba:
Jah, aga siis olin lihtsalt selline, et see jäi minust viimaseks. Ma ei tagastanud ühtegi tema asja, see oli minu viimane asi. See oli minu poolt viimane asi.

Chris:
Okei. See peab haiget tegema, et saatsite kogu selle kraami ja ta ütles selle kohta midagi alles 30 päeva hiljem.

Juba:
Jah. Ei, sest mul oli ka kiri ja kirjutasin sinna palju. Nii et ma ütlen teile, et ma arvan, et see on üks asi, mis… Nii et teate, kuidas ta tekstib. Nii ütlesin talle kirjas: 'Oh, ma peaksin oma krediitkaardi augustiks ära maksma.' Ja siis ma küsisin temalt ... Siis kui me kokku saime, küsisin temalt: 'Mis kavatsesite selle taga olla?' Ta oli nagu ... Sest ta saatis mulle juuli lõpus sõnumi. Ja siis oli ta minuga sarnane: „Ah jaa, mulle meenus just see, mida sa oma kirjas oma krediitkaardi kohta kirjutasid, et maksid selle augustiks ära. Tahtsin lihtsalt näha, kas-

Chris:
Oh, see on huvitav.

Juba:
... sa suutsid selle saavutada. ' Nii et see ütleb mulle, et ta luges kirja läbi, sest tegelikult eeldasin, et ta seda ei loe, aga ta luges seda. Ja kuna ma seda ei teinud ... Nagu siis, kui ta mulle selle sõnumi saatis, konsulteerisin ma ERP rühmaga ja nad ütlesid mulle ei. Nii et oli nii raske vastu panna, kuid ma ei vastanud. Nii et kui ma talle krediitkaardist rääkisin, ütles ta mulle, et ma tõestasin, et ta eksis. Nii et ka ... Vabandust. Kui me jälle kokku saime, kui olin mulle kõigest sellest rääkinud, et ta mind ikka armastab, nägi ta teist tüdrukut ja blaa, blaa, blaa. Ta ütles mulle: „Oh, sa tõestasid, et ma eksisin, sa oled nii palju muutunud. Olete oma krediitkaardi ära maksnud ja tegelete nüüd teivastantsuga, õhust joogaga ja kõigi nende asjadega. See on nagu sa oleks täiesti teine ​​inimene. ' Oh, ja ka sellepärast, et teate, kuidas ma teile ütlesin, et ma sotsiaalmeediast lahkusin. Sain sotsiaalmeediast täielikult lahti, lugesin kontaktide ajal umbes 10 raamatut. Ja ta oli minu üle uhke. Ta ütles mulle tegelikult: 'Ma olen teie üle tõesti õnnelik ja uhke selle üle, mida olete saavutanud.'

Juba:
Igatahes. Mis on: 'Hei, kuidas läheb?' Tekst, ütles ta mulle: 'Kui te ei vastanud, arvasin, et leidsite kellegi teise ja läksite edasi.' Seda ta ütles mulle. [ülekäik 00:45:39].

Chris:
Nii et kui sa vastasid, siis sellepärast reageeris ta nii kiiresti. Ta on nagu: 'Oh-

Juba:
Jah, ma arvan nii.

Chris:
Okei, see on huvitav. Kui vaatate tagasi oma kogemustele, kuidas see kõik toimib, et ta tagasi saada ja kõike muud sellist, siis mis oli teie arvates kõige olulisem saadud nõuanne, mis oli kõige kasulikum?

Juba:
Kuna nad olid UG-d ja ei puutunud kokku, siis nad seda ka tegid.

Chris:
Okei. Nii et pole kontakti, mainisite, et te ei teinud esimese 25, 30 päeva jooksul liiga palju muud, kui ainult keskendusite krediitkaardivõla tasumisele.

Juba:
Jah. Ja siis pärast seda oli mul kõik korras.

Chris:
Pärast seda tegelesite rohkem hobitüübiga, kus mainisite joogat, postitantsutunde, selliseid asju. Kas sa tegid veel ühtegi kontakti ajal midagi muud, mida sa võib-olla ei maini, mis sinu arvates oli selle läbimiseks väga oluline?

Juba:
Raamatute lugemine. Lugesin palju raamatuid, lugesin 10 raamatut.

Chris:
Tundub, et kasvatate ka oma meelt. [ülekäik 00:46:44].

Juba:
Jah. Ja sotsiaalmeediast väljumine oli ... See sotsiaalne detox oli ka väga hea. Tundsin, et kui ma sotsiaalmeediasse tagasi jõudsin, olin nagu: „See tundub tõesti imelik. Ma ei taha uuesti võrgus olla. ' Kuna tundsin, et sain ise tugevaks, ei vajanud ma

Chris:
Sa ei taha, et see sind nõrgendaks.

Juba:
... Internet. Jah.

Chris:
Jah. Sotsiaalmeedias on huvitav suhe, kui sellele mõelda, see on peaaegu sõltuvust tekitav. Läheme sinna vaatama teiste inimeste elusid ja vaatama, mis toimub, kuid see takistab meil oma elu elada, kui sellele mõelda. Nii et kõik see välja lõigates suutsite täielikult keskenduda iseendale, võib-olla leida mõned kired, mida teil varem polnud. Kuna teie suhte suur probleem näib olevat see, et olete liiga temasse mähitud ja teil pole iseseisvalt mingit iseseisvust.

Juba:
Jah. Jah. Ma kaotasin end suhtes. Ma tegin.

Chris:
Ja kuidas asjad praegu lähevad? Kui kaua olete koos tagasi olnud? Tundub, et saite 9. augustil uuesti kokku, nii et kutid-

Juba:
Ei, meil on ... Nii et peaaegu kuu aega oleme nüüd tõesti tublid. Oleme tõesti tublid. Kas soovite teada, mis juhtus teise tüdrukuga? See, kes ta oli-

Chris:
Mulle meeldiks teada, mis juhtus teise tüdrukuga. Nii et kas ta läks hulluks, püüdes teda tagasi võita?

Juba:
Oh, ei. Tegelikult ootasin seda. Ma arvasin, et ta hakkab tema eest võitlema.

Chris:
Õige. Arvasite, et satute temaga tänaval rusikavõitlusse vms.

Juba:
Seda ma arvasin. Niisiis ütlesin talle päeval, mil kohtusime, ja ütlesin: 'Mida sa teed selle tüdrukuga, keda sa näed?' Ja ta oli selline: 'Oh, see on tõesti aeglane ja on alles algusajad. Ma lõpetan selle temaga. ' Ja siis ma ütlesin talle: 'Millal sa tema juurde satud?' Ta oli nagu 'Täna õhtul'. Nii et siis nägin teda järgmises ... Jah. Nii et siis nägin teda järgmisel päeval ja siis ütlesin: 'Oh ...' Ta oli nagu mina: 'Kas sa ütlesid oma isale?' Ma olin nagu: 'Ei. Kas sa lõpetasid selle tüdrukuga? ' Sest ma ütlesin talle: 'Ma ütlen oma vanematele, kui olete tüdrukuga selle lõpetanud.' Ja siis näitas ta mulle tekstisõnumit. Nii et tegelikult päeval, kui me kokku saime, saatis neiu talle sõnumi ja ütles: 'Kuule, ma tean, et meil on mõlemad hõivatud, aga te pole mulle vastanud ja sellest on möödas juba üle 24 tunni.'

Juba:
Nii et siis nägin sellest tekstist, et ta üritab minuga ühendust võtta, võib-olla see on teda kõrvale jätnud teda natuke nägemast. Ja mis siis tegelikult ... mind puudutas tõesti tema saadetud tekstsõnum. Ta ütles talle:

Chris:
See on huvitav [ülekäte 00:49:19] kuule seda

Juba:
Ma tean.

Chris:
... sellest, et teine ​​naine on seotud. Mida ta siis ütles?

Juba:
Ta oli selline: „Hei, vabandust hilinenud vastuse eest, aga ma jõudsin täna oma endisele järele ja olen nii šokeeritud, kui palju ta viimase kahe ja poole kuu jooksul on muutunud. Olen nii õnnelik ja uhke selle üle, mida ta on saavutanud, ja tahan panna selle temaga töötama. Ma arvan, et oleme selles pikemas perspektiivis. ' Seda ta ütles talle. Ja siis ütles ta talle ... Ma ootasin, et ta võitleb, aga siis võttis ta naise moodi. Ta oli nagu: 'Okei.' Ta ütles: 'Okei. Noh, ma lihtsalt annan teile teada, kui temaga see ei õnnestu, siis ei saa te minu juurde tagasi tulla. ' Seda ta ütles.

Chris:
[ülekäik 00:50:05].

Juba:
Nii et ma olin nagu: 'Kurat, ta on ise UG.' Ja siis oli mu endine tema moodi: 'Jah, ma ei saanud rohkem nõus olla. Soovin sulle kõike paremat.' Ja siis see oli neilt. Ja siis-

Chris:
Vau. Mulle meeldib see, et ta näitas sulle isegi tekstsõnumit -

Juba:
Jah. See oli tõesti pikk, mind tõesti puudutati. Ja siis ütles ta mulle pärast seda, kui ta seda ütles ... Sest me olime sellises olukorras juba varem kui poolteist aastat tagasi, kus ta pidi minu ja selle teise tüdruku vahel valima. Ja siis, kui ta ütles mulle: 'Oh, ma valisin su uuesti, siis tasuks parem.' Naljaga pooleks, kuid me teame, et see on pooleldi mõeldud.

Chris:
[kuuldamatu 00:50:43]. Nii et asjad lähevad väga hästi, tundub, et teie jaoks praegu.

Juba:
Oleme tõesti tublid. Nii et alguses ütlesime, et võtame asja aeglaselt, näeme üksteist kaks kuni kolm korda nädalas. Kuid nagu eelmiselgi nädalal, nägime me üksteist üsna palju iga päev. Ja ma olin temaga sarnane: 'Mis juhtus, kui nägime üksteist kaks kuni kolm korda nädalas?' Ja siis ta oli täpselt selline: 'Oh, ei, ma lihtsalt igatsen sind väga.'

Chris:
Aww, nii armas.

Juba:
Kuna ma olin, ei rääkinud ma talle ERP-st. Kuid ühele teie paketist, Chrisile, meeldib suhtetreening, lugesin ma seda. Nii et oleme palju sidunud. Käisime vee või ranna ääres ja kuulasime esitusloendit ning ei rääkinud omavahel. Me loeksime koos ka raamatuid. Ja see on naljakas, sest mis meil praegu töötab, proovime üksteise hobisid. Nii et ta on viimased kaks nädalat minuga õhujooga ja pilatesega tutvumas käinud. Ja see on naljakas, sest ta on seal ainus tüüp, kuid armastab seda.

Chris:
See on suurepärane.

Juba:
Aga jah, me oleme tõesti tublid.

Chris:
Ei, ma polnud varem kuulnud seda strateegiat, et proovida üksteise tegevust, sest tavaliselt on ühe osapoole-

Juba:
See on umbes-

Chris:
... lihtsalt pole üldse huvitatud.

Juba:
Jah, see oli nagu üksteisele lihtsalt ruumi andmine, kuid tegelikult on see päris hea. Proovisin tegelikult juba teisel päeval mängida COD-d. Kas sa mängid COD-d, Chris?

Chris:
Ei. Nii et Ameerikas pole meil KOK-i tegelikult. Ma isegi ei tea, kuidas seda mängitakse. Võib-olla on see lihtsalt teistsugune.

Juba:
Oh, Call of Duty.

Chris:
Oh, Call of Duty, nii et COD.

Juba:
Vabandust. Vabandust. Call of Duty.

Chris:
Ma arvasin, et see on Austraalia [ülekäte 00:52:40].

Juba:
Oh ei. Ei. See on Call of Duty.

Chris:
Nohik.

Juba:
Kas mängite Call of Duty'i?

Chris:
Kui ma olin keskkooliealine, siis ma mängisin. Aga [crosstalk 00:52:45] 15 erinevat versiooni sellest nüüd. Aga ma mäletan, kui neil oli Call of Duty Modern Warfare, oli mul esimene originaalne, mida ma seda mängisin. Kunagi mängisin Halot, kuid kasvasin üles ja mul oli pere, nii et videomängude aeg pole tegelikult enam käes.

Juba:
Jah. Ei, jah. Jah.

Chris:
Nii et sa tegid temaga Call of Duty?

Juba:
Nr. Ta tahtis, et prooviksin seda relva teisel päeval, nii et ma mängisin 10 minutit. Ma olin nagu: 'Ei, ma ei saa seda teha.' [ülekäik 00:53:15].

Chris:
Nii et parim osa selle mängu mängimisest on veebiühendus ja lihtsalt prügikastide rääkimine Interneti kaudu.

Juba:
Noh, mu mikrofon oli väljas. [kuuldamatu 00:53:25]. Kuid nii oleme nüüd tõesti tublid. Meil oli tegelikult esimene vaidlus pühapäeval, sest Austraalias oli see isadepäev, pühapäev. Niisiis läksin tema perega välja. Ja ta on väga ... Suuga pole tal filtrit, nii et ta lihtsalt ütleb asju ja ütles midagi, mis mind vanemate ees häiris ja siis ... See on naljakas, sest see oli nagu meie esimene argument, aga ma proovisin [kuuldamatu 00: 54:01]. Meenus, et lugesin ERP-d järgmiselt: 'Sa pead säilitama UG olemise.' Nii vana mina-

Chris:
Mina-

Juba:
Jah. Vana mina oleksin läinud ballistiliseks ja ma oleksin temaga selles küsimuses võitlenud umbes kolm päeva. Aga sa tead, mida ma tegin? Ma ütlesin talle: 'Vaata, ma tahan selle rahulikult ja kohe lahendada ega taha, et see oleks nagu varem.' Ja kuna me tegime selle kohe korda ja ma ei olnud vihane ega karjunud tema peale ega midagi, olin ma range. Ja siis ma lihtsalt ütlesin oma mõtte ja siis ma ütlesin: 'Lähme edasi.' Ta ütles mulle ... Kui ta seda ütles, siis ma lihtsalt mäletasin, kui kaugele ma olen jõudnud. Ta ütles mulle: „Sa oled tõesti muutunud. Vana, kui te oleksite psühho peale läinud, olen teie üle nii uhke. ' Ta ütles mulle seda pühapäeval.

Chris:
See on tõesti suurepärane.

Juba:
Ja ma olen lihtsalt peas. 'Jah. See on UG olemine. ' Nii et see on hea. See läheb väga hästi.

Chris:
Mul on teie üle üliõnnelik. Sa seadsid palju tõeliselt huvitavaid asju, millele ma polnud varem mõelnud. Sest mulle tundub, et üks peamisi tegureid, mis aitasid teil edu saavutada, oli kummalisel kombel see hull kingitus, mille talle saatsite. See on peaaegu nagu ... Nüüd arvan endiselt, et kinkeperioodi saatmine on loll idee. Kuid see, et sa selle kirja saatsid, andis talle ... See jäi pikaks ja see tekitas temas soovi kontakti puudumisel ühendust võtta. Nii imelikult kui see ka ei kõla, klammerduv obsessiiv hull käitumine mõjus minu arust natuke teie kasuks. Mis on lahe asi, kui sellele tõesti mõelda. Ma polnud sellest palju näinud. Aga kas on veel midagi, mida tahtsite öelda kõigile siin kuulavatele inimestele, kes tõesti vaevlevad, mis võib-olla inspireeriks neid jätkama või midagi muud?

Juba:
Oeh olgu. Jah, kindlasti. Nii et kutid, kui te seda kuulate ja NC-d läbi elate ning näete vaeva, olge tugevad. Ma tean, et see on raske, kuid see on ajutine, see möödub. Püsige kontaktis, leidke hobisid ega tehke päevikuid. Unustasin mainida, et kirjutasin iga päev ajakirjanikke ja ajakohastan siiani, ajakirjapidamine aitab nii palju. Jah. Veeta aega oma sõprade ja perega. Leidke ennast, tulete nii palju tugevamalt välja ja mul on hea meel, et minagi tegin.